Ungarnas Guldfiskar dog igår..

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Bota allergin och köp en kamphund!
Eller kanske några tuppar och lär dem slåss. De är ju iofs ganska grymma på det från början.

En köttätande växt ä ju modellen.Fränt att rasta den bland alla hundar å sånt där. Ett nithalsband på den sen är det ingen som vågar komma i närheten :)

Jag har bestämt mig!!

Det vart en gul apfarlig dödsgiftig Teletubbie :yoparty :yoparty

Edit: Kan det här http://www.blocket.se/vi/11602420.htm?ca=14_s vara något vad krävs i reptil kompetens? Hur är humöret är den lugn och sävlig så man kan ta ut den eller är den spattig som faan och flyger omkring i 300 knyck!?!? Info Tack!

Last edited:
Nu dog ungarnas guldfiskar igår över 3 år gamla så det vart en lättnad att bli av med det där ständiga diskandet av skålfan. Jävligt snyggt när skålen är nytvättad men den blir skabbig på bara ett par dagar.

Så nu går jag och lurar på vad dem skall få, kanske en lite mindre myrfarm? :hihi

Jag är pälsallergiker så nått me´ päls blire inte och det skall vara jävligt lättskött! Max 1tim per vecka rengöring/skötsel.

Vad finns det för kul Mördarskallbaggar? ;)

Ös på med förslag!!

:rofl låter som ungarna har läst min "min kampfisk ligger upp o ner" (han dog men ja skaffa en ny) -tråd.

En kamporm ska du ha, behöver inte matas så ofta. Å skötsel tja bind fast han i ett långt snöre :D

:rofl låter som ungarna har läst min "min kampfisk ligger upp o ner" (han dog men ja skaffa en ny) -tråd.

En kamporm ska du ha, behöver inte matas så ofta. Å skötsel tja bind fast han i ett långt snöre :D

Det finns faktiskt snälla kampormar också, bara de inte är köksavlade. Om man har en dålig orm så är det ägarens fel :D

Lägg en skalad morot i en burk, så kan ungarna kolla på när den ruttnar :tummenupp

Eftersom alla guldfiskar (hur många var dom?) dog samma dag har jag svårt att tro att dom dog en naturlig död. Berätta nu vad som hände!

Äsch jag skall nog komma på något själv!

Kommer ni ihåg dom där hoppande bönorna!?!?

Man hade en liten ask med ett par ärtor/bönor i och i dem bodde det någon form av mask och när den åt så hoppade bönskrället!?!? Nån som vet vad jag pratar om :hihi ? Ett par hundra sånna i guldfiskskålen :yoparty

Det lutar hårt åt Hoppande bönor just nu kan det bli mer lättskött?

Ett gäng påsar med sånnahära:yoparty

Beställt
Datum: 2007-06-17 21:46:30
Order Id: **
Vikt: 0 gram

Betalsätt: Vid leverans / postförskott
Fraktsätt: Postpaket

Artiklar:
·······················································································
8515 · 5 hoppande bönor i påse - 3 st á 20kr (16kr)
+ Vid leverans / postförskott, kostnad: 13kr (10kr)
+ Postpaket, kostnad: 25kr (20kr)
·······················································································
Netto: 78kr
Moms: 20kr
·········································
Summa att betala: 98kr

Last edited:
Eller två och undersök hur många dom är om ett år.

:rofl :rofl

Jag har en kompis som tyckte att det verkade kul med vandrande pinnar och skaffade några. Efter en månad eller två (då det dessutom hade blivit rätt många pinnar) så hade någon/några av dom hittat en väg ut ur terrariet(?) och tagit med sig alla sina pinnvänner på upptäcksfärd i kompisens hus. Då tyckte han inte att det var lika kul längre..

Edit:

Sensmoral: Skaffa inte pinnar. Och om du gör det, se till att dom kommer från skogen och är döda.

Last edited:
Du kan få chöpa dammråttor av mig, garanterat lättskötta och snälla...

Jag har ett dussin som är klara för leverans, PM'a adressen så kommer ett inbetalningskort.

få en schimpans att borra en naken kinesisk katt, så får du en hårlös schimpans :tummenupp :D

den kan ju tillochmed bli smart!

FUCK

Fick ett mail precis

Hej!

Tyvärr vet vi inte om vi får några hoppande bönor i år.

M V H

Sven Sundlöf
Exotic Art

Vadå för ödla finns la ett par stycken å välja på ?

Köp något litet till att börja med, ngt som är lättskött osv, kan starta med en tjocksvansad gecko, krokodil gecko eller om du vill ha ngt större och tåligare ödla kan jag rekommendera majorsödlan, dom äter syrsor, kackerlackor, gräshoppor och fosorbas larver. Lätta att sköta och najs att glutta på i terrariet.

http://www.geckoguiden.com/phpBB2/index.php
http://web.telia.com/~u85320479/odla.htm

Köp en varan så slipper du köpa mer husdjur sen. Fast du kanske måste göra nya barn lite då och då så varanen har någon att leka med.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick