Ungern Lägret.

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Då är det dags att anmäla sig till träningslägret i Ungern 2007.

Datum: 2007/03/25-2007/03/31.

Kostnad: 700EURO.

Anmälan och information per telefon: 070-2087021 Kenneth Bodingh.

Förskottsbetalning:150Euro senast 2007-02-01, gärna i samband med anmälan

I lägeravgiften ingår följande: Boende på hotel-flerbäddsrum, 3 mål mat per dag varav lunch serveras på banan, träningsavgiftet på banan, tränare på plats, morgon gymnastik med instruktör, säkerhetsvakter vid gårdsplan dygnet runt.
Massage efter avslutat träningspass finns tillgängligt mot självkostnad, bokas på plats.

Lägret vänder sig både till nybörjare samt erfarna tävlingsåkare, grupp indelning sker på plats vid anläggningen. Banans beskaffenhet är lämplig för alla grupper, då avancerade grupper åker svår slinga, nybörjare en enklare.

Tränare blir DANNY MULLER, presentation överflödig. Samt personal från hans organisation.

Banan belägen 10min från hotellet.

Väl mött i Ungern.

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Oh please god send me a bunt of pengar and send me to Ungern :Bugar

Hade både varit trevligt & nyttigt att återuppleva ett läger där nere till våren

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Då ska vi väl ha fått crossen ombyggd tills dess, fett blir det:yoparty

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Jag är sugen så in i helvete. Nån som räknat vad det kostar att ta sig dit och hem? Skulle man inte kunna fixa nån större lastbil att frakta hojar o grejer i? Två som kör och resterande åker ner med flyg eller liknande. Jag kan köra lastbil om det behövs.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
wheelie82 skrev:
2611263 Jag är sugen så in i helvete. Nån som räknat vad det kostar att ta sig dit och hem? Skulle man inte kunna fixa nån större lastbil att frakta hojar o grejer i? Två som kör och resterande åker ner med flyg eller liknande. Jag kan köra lastbil om det behövs.

Räkna med 350-400 mil beroende på vilken väg man åker + färga (oxå beroende på väg & fordon) + några hundra i vägavgifter/skatter.

Tror vi körde ner min bil för ca 7-8000:- i våras.

Tror det är lite för nära för att det ska vara ngn större vinst med lastbil. Bra idé annars.

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Tryck in er 3 st i en buss så kan ni dela på körningen å soppakostnaden dit.
När ni sitter på väg hem sen med all hojåkning i ryggen å skavsår i röven så kommer kostnaden för den bästa veckan på hela året inte ens diskuteras!
Några tyckte det var bättre väder i spanien.. om det regnar på ett race i sverige tänkte ni åka hem då?
Vi ses där nere i år igen!! Häls Tommy.........

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Gubbracing skrev:
2616813 Tryck in er 3 st i en buss så kan ni dela på körningen å soppakostnaden dit.
När ni sitter på väg hem sen med all hojåkning i ryggen å skavsår i röven så kommer kostnaden för den bästa veckan på hela året inte ens diskuteras!
Några tyckte det var bättre väder i spanien.. om det regnar på ett race i sverige tänkte ni åka hem då?
Vi ses där nere i år igen!! Häls Tommy.........
Jag tänker åka hem om det regnar på ett race i Sverige. :mad:

Nä men vi snackar 25 grader i skuggan.

Lantz

Jasså
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR / Bmw 450x
Barrett skrev:
2592649 Oh please god send me a bunt of pengar and send me to Ungern :Bugar

Hade både varit trevligt & nyttigt att återuppleva ett läger där nere till våren

Du måste med ner till ungern du är ju skyldig mig en middag på Fat Mo´s ;)

Last edited:

Fastway

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
1st Cbr 1000rr, Cbr 600rr
liljekvist skrev:
2617004 för varmt ;)
Kan nog inte annat än att hålla me. Hade ola o christian varit i Ungern kanske dom hade vunnit SM
Men nu gjorde Huvell de(kanske för att han var i UNGERN) Vem vet .Det var i alla fall helt grymt läger. oavsett om du är grym eller mindre grym på att ååååka. Efter Ungernlägret blir du ivilketfall som helst en bättre förare.Visst vädret är väl inte bättre än Spanien men det är ju inte därför man åker dit.Men åker du dit så har du råd att åka på en 1v solskensemester när säsongen är slut. Men jag åkte inte till Ungern för vädret utan för att bli en bättre Supermotoförare.Varför jag skriver det här är för alla som gnäller att det här är so JÄVLA dyrt (vilket det är) Men man behöver inte göra det så Dyrt.

Ha det. o lycka till med va fan ni än förtar er.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Lantz skrev:
2618161 Du måste med ner till ungern du är ju skyldig mig en middag på Fat Mo´s ;)

Ha ha, det hade jag glömt! :) Men tänkte på stället innan idag då jag hittade en tändsticksask därifrån.
Jaha, ja då är det väl bara att åka då :tummenupp

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Fan, satt och läste fel först gången ju... Ni har ju lagt det i MARS! kan ni inte ta det i början av April istället ;) JAg är ju inte hemma fören 28 mars... :huvet

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
liljekvist skrev:
2622647 Fan, satt och läste fel först gången ju... Ni har ju lagt det i MARS! kan ni inte ta det i början av April istället ;) JAg är ju inte hemma fören 28 mars... :huvet

Ja där sa du nått. Som det ser ut i år blir ju SM-premiären betydligen senare lagd oxå & då gör det ju inget om lägret ligger senare, bara bättre för den sakens skull. Jag kan nog behöva minst en månad till på mig att spara pengar om jag ska ha råd dessutom :rolleyes:

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Barrett skrev:
2622850 Ja där sa du nått. Som det ser ut i år blir ju SM-premiären betydligen senare lagd oxå & då gör det ju inget om lägret ligger senare, bara bättre för den sakens skull. Jag kan nog behöva minst en månad till på mig att spara pengar om jag ska ha råd dessutom :rolleyes:
sen är ju vädret lite bättre också...

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
-Ungern är bättre
-Aldrig, spanien är bättre
-Min pappa är bättre än din pappa
-Min mamma lagar bättre mat än din mamma
-Min pappa är starkare än din pappa
-Min motorcykel är bättre än din motrcykel
-Etc

Jag skulle gärna åka på båda lägren och jag fattar inte hur alla kan tycka att just det ena eller andra lägret är bättre. Är det någon som har varit på båda lägren?

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Stoffy skrev:
2623247 -Ungern är bättre
-Aldrig, spanien är bättre
-Min pappa är bättre än din pappa
-Min mamma lagar bättre mat än din mamma
-Min pappa är starkare än din pappa
-Min motorcykel är bättre än din motrcykel
-Etc

Jag skulle gärna åka på båda lägren och jag fattar inte hur alla kan tycka att just det ena eller andra lägret är bättre. Är det någon som har varit på båda lägren?
Båda lägrena är nog lika bra... stora skillnaden för mig är priset och resvägen.

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
liljekvist skrev:
2623378 Båda lägrena är nog lika bra... stora skillnaden för mig är priset och resvägen.
Och jag vill köra ifrån dig nästa år så jag lägger lite extra pengar och stannar borta i två veckor med duktiga tränare på flera olika banor samt får köra en internationell tävling :)

Mitt motto, har du inte talang får du träna desto hårdare.
Något jag försöker leva efter, ser fram emot nästa år, hehe.
:yoparty

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Stoffy skrev:
2623732 Och jag vill köra ifrån dig nästa år så jag lägger lite extra pengar och stannar borta i två veckor med duktiga tränare på flera olika banor samt får köra en internationell tävling :)

Mitt motto, har du inte talang får du träna desto hårdare.
Något jag försöker leva efter, ser fram emot nästa år, hehe.
:yoparty
I dagens supermoto så gäller nog träna hårdare för alla, varesig man har talang eller inte :tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring