Ungern Lägret.

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Stoffy skrev:
2623732 Och jag vill köra ifrån dig nästa år så jag lägger lite extra pengar och stannar borta i två veckor med duktiga tränare på flera olika banor samt får köra en internationell tävling :)

Mitt motto, har du inte talang får du träna desto hårdare.
Något jag försöker leva efter, ser fram emot nästa år, hehe.
:yoparty
hum ska fan ta dig nästa år :pannkyss

Fastway

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
1st Cbr 1000rr, Cbr 600rr
Stoffy skrev:
2623247 -Ungern är bättre
-Aldrig, spanien är bättre
-Min pappa är bättre än din pappa
-Min mamma lagar bättre mat än din mamma
-Min pappa är starkare än din pappa
-Min motorcykel är bättre än din motrcykel
-Etc

Jag skulle gärna åka på båda lägren och jag fattar inte hur alla kan tycka att just det ena eller andra lägret är bättre. Är det någon som har varit på båda lägren?
inte på båda lägrena men jag har varit i spanien ganskamkt. O vet du vad ! Där finns det en jävla massa sponjorer ock i Ungern finns det en massa:tuttar

Stoffy skrev:
2623732 Och jag vill köra ifrån dig nästa år så jag lägger lite extra pengar och stannar borta i två veckor med duktiga tränare på flera olika banor samt får köra en internationell tävling :)

Vi körde bara 2st Internationella Heat om dagen. I en jävla massa regn. Vilket nog var ganska bra för då liknar det ju förutsättningarna här hemma. (Stoffy ska du inte erkänna att du är lite sugen sugen på Ungern??) För anars hade du väl inte varit här eller??Kan förstå att du är lite tveksam eftersom du måste ha ganska mycket resdelar med dig :D :D

Last edited:

Lantz

Jasså
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR / Bmw 450x
Det är väl ingen risk att man kan flytta fram lägret en månad??? :)

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Fastway skrev:
2624648 inte på båda lägrena men jag har varit i spanien ganskamkt. O vet du vad ! Där finns det en jävla massa sponjorer ock i Ungern finns det en massa:tuttar

Stoffy skrev:

Vi körde bara 2st Internationella Heat om dagen. I en jävla massa regn. Vilket nog var ganska bra för då liknar det ju förutsättningarna här hemma. (Stoffy ska du inte erkänna att du är lite sugen sugen på Ungern??) För anars hade du väl inte varit här eller??Kan förstå att du är lite tveksam eftersom du måste ha ganska mycket resdelar med dig :D :D
Är den någon jag är sugen på så är det på dig Per. Ser dig framför mig, halvnaken i din vackra cykelbyxor..... Snälla, kom tillbaka till oss motardkillar.

Är sugen att åka även på Ungernlägret men tid och pengar är är tid och pengar. Skulle jag veta att du åker med så skulle jag nog i alla fall ta mig ännu en funderare.

Spretman

#9 med handskarna på hyllan
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Suzuki RMZ450
Halllåååååååååååå

Bagarn och Hammarstrand är anmälda o klara!

Nu väntar vi bara på Spider!!!!!!!!!!

Nu blir det åka av i Mars weeeeeeeee:rock

Fastway

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
1st Cbr 1000rr, Cbr 600rr
Stoffy skrev:
2624829
Fastway skrev:
2624648 inte på båda lägrena men jag har varit i spanien ganskamkt. O vet du vad ! Där finns det en jävla massa sponjorer ock i Ungern finns det en massa:tuttar

Är den någon jag är sugen på så är det på dig Per. Ser dig framför mig, halvnaken i din vackra cykelbyxor..... Snälla, kom tillbaka till oss motardkillar.

Är sugen att åka även på Ungernlägret men tid och pengar är är tid och pengar. Skulle jag veta att du åker med så skulle jag nog i alla fall ta mig ännu en funderare.
Du är för söt..:) :) (min lille konsumbanan) Tony Tiger grrrrrrrr

Hampe #66 skrev:
2627309 Är det nån man kan samåka med?
Kanske det kanske!!

Last edited:

Spretman

#9 med handskarna på hyllan
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Suzuki RMZ450
Spretman skrev:
2625312 Halllåååååååååååå

Bagarn och Hammarstrand är anmälda o klara!

Nu väntar vi bara på Spider!!!!!!!!!!

Nu blir det åka av i Mars weeeeeeeee:rock

Nu e Spider live and kicking :yoparty

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Spretman skrev:
2628581 Nu e Spider live and kicking :yoparty
De vet du :tummenupp

Lite god mat, ett par glas vin, lite Belgisk choklad på det så..... :)

Så nu får lilleman vika ner tårna i skridskorna resten av säsongen och så vi får tillverka ett nytt halsskydd av en gammal miljömatta och silvertejp. Och när fotbollssäsongen börjar så får vi ta fram plåtsaxen och klippa hål för stortån i fjolårsdojjorna.

Sen blir det mycket löksoppa, nudlar, blodpudding och gammal tysk vitkål från Lidl.

Men vad gör man inte för teamet. :arsele

.

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Spider skrev:
2628612 De vet du :tummenupp

Lite god mat, ett par glas vin, lite Belgisk choklad på det så..... :)

Så nu får lilleman vika ner tårna i skridskorna resten av säsongen och så vi får tillverka ett nytt halsskydd av en gammal miljömatta och silvertejp. Och när fotbollssäsongen börjar så får vi ta fram plåtsaxen och klippa hål för stortån i fjolårsdojjorna.

Sen blir det mycket löksoppa, nudlar, blodpudding och gammal tysk vitkål från Lidl.

Men vad gör man inte för teamet. :arsele

.
Handelsbanken mot Ungern.
Kännner mig som en svikare som fortfanrande funderar på Spanien.
Nästa år blir det att sikt mot toppen av Rookieklassen för dig Sider.

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Hur många kör motard utan att tävla??
Å varför överhuvudtaget åka på träningsläger???
Ni som vågar prova kommer upptäcka en ny värld helt annat än bara att köra på bakhjulet framför Mc donalds..
Om ni är helt gröna eller tror att ni är duktiga för att ni kan köra på slangen på 5 an så våga nåt nytt!
Ni KOMMER bli frånåkta där nere!!
Men ni kommer komma hem flera snäpp snabbare å duktigare förare än va ni vad innan! Vilken nivå ni än startade ifrån!
ALLA kommer vilja ha mer av "riktig motard"!!

Kom gärna med funderingar och frågor om ni kör men inte tagit steget att tävla än!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Gubbracing skrev:
2654864 Hur många kör motard utan att tävla??
Å varför överhuvudtaget åka på träningsläger???
Ni som vågar prova kommer upptäcka en ny värld helt annat än bara att köra på bakhjulet framför Mc donalds..
Om ni är helt gröna eller tror att ni är duktiga för att ni kan köra på slangen på 5 an så våga nåt nytt!
Ni KOMMER bli frånåkta där nere!!
Men ni kommer komma hem flera snäpp snabbare å duktigare förare än va ni vad innan! Vilken nivå ni än startade ifrån!
ALLA kommer vilja ha mer av "riktig motard"!!

Kom gärna med funderingar och frågor om ni kör men inte tagit steget att tävla än!
Vill inte vara otrevlig men vad tusan snackar du om :confused: :)
Alla i den här tråden tävlar/ har tävlat / kommer tävla som jag känner till. Du är den enda vars nickname jag inte lyckats "avkoda" ...
Märk väl att jag håller med till 100% av vad du säger men att det kanske är på fel ställe.

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Supermoto skrev:
2654924 Vill inte vara otrevlig men vad tusan snackar du om :confused: :)
Alla i den här tråden tävlar/ har tävlat / kommer tävla som jag känner till. Du är den enda vars nickname jag inte lyckats "avkoda" ...
Märk väl att jag håller med till 100% av vad du säger men att det kanske är på fel ställe.

Avkodning? rätt summa på mitt konto så talar jag om vem jag tror hon är!!

Åk till alla träningsläger som finns, för då vi tränade i går så var det väldigt kallt, ingen temp i däcken, detta problem finns inte i Ungern.

Hlsn
Thomas

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Enginehardware skrev:
2655105 Avkodning? rätt summa på mitt konto så talar jag om vem jag tror hon är!!

Åk till alla träningsläger som finns, för då vi tränade i går så var det väldigt kallt, ingen temp i däcken, detta problem finns inte i Ungern.

Hlsn
Thomas
hmmmmmmmmmm.... "Gubbracing" blir :tuttar alltså...... :va
Dags för SuperTure SventonMoto att plocka fram stora tänkarhatten :D
Ganska kittad 06husa med #207 borde inte vara så svårt att leta reda på. Stand by ;) ...

Spelar ingen roll iofs, jag håller fullständigt med om att man hellre ska träna/rejsa men att det hamnade på lite fel ställe, predika för de redan frälsta är lite bortkastad tid :tungan

EDIT: Det var rätt lätt... "Hon" heter Tommy Ekström och är från Åkersberga :fakta
Hej hej Tommy :hej

Last edited:

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Jamen hej!
Det är Tommy här:)
Kul å va lite hemlig! jag vet d e ett forum för räseråkare, ville bara få gatfolk å övriga som inte tävlar att vakna å följa med till ungern för att få uppleva nåt som gör att dom kanske tar klivet in på räserbanan så småningom!
Själv körde jag lite gathoj i början på 80! talet..
Blev återfalls knutte -01 på en motard, efter några bankörningar så va man ju fast!!
Då min tid e knapp hinner jag inte köra så mycket så för min del åker jag endast denna veckan varje år i ungern (förutom highland cup som jag lyckades hinna med
varav nr 207 kommer ifrån!)
Vad jag ville säga är att ungernlägret passar ALLA!

Hoppas vi ses där nere:tummenupp

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
HEJ.

Nytt datum för lägret.

2007 03 25-2007 03 31.

Tränare blir som tidigare DANNY MULLER, vilket borgar för att det är välrenomerade instruktörer.

För övrig info kontakta som vanligt Kenneth Bodingh, eller titta på första inlägget i denna tråd.

Hlsn
Thomas

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Jamen hej!
Det är Tommy här:)
Kul å va lite hemlig! jag vet d e ett forum för räseråkare, ville bara få gatfolk å övriga som inte tävlar att vakna å följa med till ungern för att få uppleva nåt som gör att dom kanske tar klivet in på räserbanan så småningom!
Själv körde jag lite gathoj i början på 80! talet..
Blev återfalls knutte -01 på en motard, efter några bankörningar så va man ju fast!!
Då min tid e knapp hinner jag inte köra så mycket så för min del åker jag endast denna veckan varje år i ungern (förutom highland cup som jag lyckades hinna med
varav nr 207 kommer ifrån!)
Vad jag ville säga är att ungernlägret passar ALLA!

Hoppas vi ses där nere:tummenupp

Hej.

Hoppas att du har preparerat den snabba ny renoverade 600cc, så att det blir lite fart under hjulen.
Från säker källa har jag hört att Bodingh skall åka på "moppe motor" dvs under 560cc, så nu finns det läge för varvning av den gubben, då den inte kommer att kunna varva ut på 4,5 o 6ans vxl, vikt-effekt förhållande är ju vida kännt.
Hlsn
Thomas

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Ni som vart ner tidigare år... Hur ser det ut med el i depån ? Finns det att tillgå eller skall vi lasta elverket ?

.

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Ni som vart ner tidigare år... Hur ser det ut med el i depån ? Finns det att tillgå eller skall vi lasta elverket ?

.

Tag med elverket, banan är på en gammal Sovjetunionen nerlagd militärbas, med fornstora statyer på Lenin och Stalin, samt massa flygplans bunkrar.

Fanns nog inte ström där då de var i sina glans dagar.

Hlsn
Thomas

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha