Unikt erbjudande till dig som inte kan knäskrapa

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Ekeby
Hoj
Honda CBR954RR-03
Maverick_ou812 skrev:
Med tanke på hur mycket ni två kivas i alla trådar här på SH så är det väl snart dags för en GSXR1100R vs. thundrace tråd :yoparty

GSXR1100R vs. valmers verkar ha dött ut?

Vi kivas icke ett smak...vi bara tycker om varann sådär på avstånd utan att det egentligen märks....

Har du fått tag i nåt team att rodda med i sommar? Kan starkt rekommendera mickes,han var först att bjuda in dig+goa killar som har fattat det här med "for fun" samt en hel del glimt i ögat......annars behöver vi all hjälp vi kan få...vi har fått en stockholmare till meck...gud hjälpe oss... :va
 

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Ekeby
Hoj
Honda CBR954RR-03
Maverick_ou812 skrev:
Med tanke på hur mycket ni två kivas i alla trådar här på SH så är det väl snart dags för en GSXR1100R vs. thundrace tråd :yoparty

GSXR1100R vs. valmers verkar ha dött ut?


Det fixar jag och gszxdfter110077rrrjhh själva i vår på sturup utan inblandnig av janspeed preppade wsb maskiner och inhyrda förare.,.. :D
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
thundrace skrev:
Har du fått tag i nåt team att rodda med i sommar? Kan starkt rekommendera mickes,han var först att bjuda in dig+goa killar som har fattat det här med "for fun" samt en hel del glimt i ögat......annars behöver vi all hjälp vi kan få...vi har fått en stockholmare till meck...gud hjälpe oss... :va
Nä, inte riktigt, The Båtten is nådd har ju valmers som skall "akreditera" och jag vet inte vad det betyder, är lite rädd att det har något med sex att göra? Dom verkar ju lite desperata båda två så jag vågar inte fråga heller... :hihi

Vi får se vad det blir, hade gärna ställt upp i ert Honda team, då är man ju i "hemmastallet". :tummenupp

thundrace skrev:
Det fixar jag och gszxdfter110077rrrjhh själva i vår på sturup utan inblandnig av janspeed preppade wsb maskiner och inhyrda förare.,..

Ja den duellen ska jag följa med glädje, hoppas ni börjar med tuppfäktning den 17/4 på årsmötet?!
 
Last edited:

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Ekeby
Hoj
Honda CBR954RR-03
Maverick_ou812 skrev:
Nä, inte riktigt, The Båtten is nådd har ju valmers som skall "akreditera" och jag vet inte vad det betyder, är lite rädd att det har något med sex att göra? Dom verkar ju lite desperata båda två så jag vågar inte fråga heller... :hihi

Vi får se vad det blir, hade gärna ställt upp i ert Honda team, då är man ju i "hemmastallet". :tummenupp



Ja den duellen ska jag följa med glädje, hoppas ni börjar med tuppfäktning den 17/4 på årsmötet?!

Ja den ena desperatare än den andre i det teamet!

Vi behöver all hjälp vi kan få...så länge det är någorlunda organiserat med mycket garv...

blir ingen duell...tror att jag och gsxr11gtropw8836430 kan komma överens om att lämna walk-over bägge två och gå och dra en bira istället.... :D
eller förresten.... :banana Det som är det goa är att det är ingen tuppfäktning,vi har ungefär lika lite prestige och ser bara det roliga i sporten bägge 2...
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
thundrace skrev:
Det fixar jag och gszxdfter110077rrrjhh själva i vår på sturup utan inblandnig av janspeed preppade wsb maskiner och inhyrda förare.,.. :D
Hohoho en verbal pungspark på Nr:18,s nötter :rofl
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top