sitt in på en gamma skitdator o kommentera om designen tack! Ser nu att det måste vara nått på din burk som inte laddar rätt. Har gjort en del kodändringar för din skull ändå!
Swedie skrev:sitt in på en gamma skitdator o kommentera om designen tack! Ser nu att det måste vara nått på din burk som inte laddar rätt. Har gjort en del kodändringar för din skull ändå!
solat som på din avatar? då gratulerar jag till den ballast solbrännan nånsin.vågen skrev:nu tar vi en glass och lugnar ner oss
Snygg sida, kul med lite kreativa människor som får saker gjorda, själv har jag solat i skinnställ idag
Swedie skrev:solat som på din avatar? då gratulerar jag till den ballast solbrännan nånsin.
du missade typ andra ordet efter...twinner skrev:felstavning på " Har uppgraderat till en 04 R1 då jag tycker jag förtjänar det. Min gamla trotjänare har helt enkelt blivit gammal för mig, men >stold< husse till en annna RR förare"
tack! Notepadliknande program som endast färgar raderna. Lättare o läsa då. Sen photshop. Hårdkodning är bäst! Får mer kontroll på grejerna då.H4 skrev:Tycker om sidan. Gillar designen och färgschemat är bra. Vilket program använde du för grafiken och kodningen?
Håller på själv med webdesign: http://www.quadrion.net som inte är klar ännu.
Kanske lite efter med grattis till nya rettan.
Swedie skrev:solat som på din avatar? då gratulerar jag till den ballast solbrännan nånsin.
Swedie skrev:du missade typ andra ordet efter...
twinner skrev:...du lägger upp ett dateforum
Swedie skrev:Detta är till dig Roller:
http://gprime.net/video/dealingwithcheaters.php
Det är du som blir utkastad...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |