Uppdatering av forumets mjukvara

Tapatalk och tvåfaktorsautentisering:

Det kommer inte EN utan 5-7 samtidiga mejl med olika koder varav ingen fungerar. För att kunna logga in måste man logga ut och sedan in igen som om det vore första gången. Då kommer två samtidiga mejl med olika koder men den andra fungerar...

Funkar klockrent i webläsare på dator men det är ju inte ofta man spåttåjar med datan liksom...

Nu verkar det fungera, tack!

Mvh

På sidan "Vad är nytt" står det på utrikiska "featured content".

Går det att få bort "bocken "förbli inloggad" på inloggningssidan?

Nädå tekniskt så är det så att du nu identifierat dig mot forumet och det görs därmed en rad anpassade uppslag mot databasen utefter din profil. Och är du högt delaktig eller prenumererar på inlägg och allmänt "Lite överallt" så kan jag tänka mig att samlande uppgiftsrutor för din profil (varje sida) laddar in mer data än normalt.

Dock... jag som användare #1 i systemet och har många inlägg och övervakningar så har jag faktiskt nog aldrig tänkt på det eller märkt "skillnad" till den grad att jag tycker något går direkt långsamt.

Det kan också kanske vara specifika sidor du känner oftast är långsamma? I så fall lista gärna så kan jag gräva lite i optimeringar runt dom.
Hjälpsamheten uppskattas, det värmer miggens köldskadade skinn och själ :kramaMen vi kan spendera kalorier på viktigare saker här i livet än att miggen behöver köra lågfartsbana på SH :hihi Typ hur vi får tillbaks R1an på allmän väg, eller hur en R6a blev för miljöfarlig :4skrika

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick