Uppdatering av roadracing.se

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Min intervju med Miinin har kommit upp. Om någon nu orkar läsa. Tre intervjuer till är på väg men vi lägger upp dem efter hand, eftersom vi tycker att det är onödigt att uppdatera för mycket på en gång. De övriga intervjuerna är med Team Superbike, Ullis och Björn (Don Quixote). Och ja, jag skriver torrt men jag kom in i det lite mer efterhand, så nästa artikel är inte skriven på riktigt lika torrt språk. :tungan
 
Last edited:

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hovås
Hoj
NADA!
Imponerande!

Mycket välskrivet Jenny!

Presterar du rapporter i klass med denna så kommer du garanterat att avsluta din karriär som en av ledarskribenterna för någon större dagstidning i Sverige!

Alt. som en av de vassaste RR-förarna i landet, det är bara att välja!

Vi syns snart på en bana i närheten..... :)
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Macho Woman skrev:
Min intervju med Miinin har kommit upp. Om någon nu orkar läsa. Tre intervjuer till är på väg men vi lägger upp dem efter hand,

Snyggt.. Mycke snyggt! Du o Gsxr 1100 borde gadda ihop er o snacka med TV4 + (eller vad det nu heter)... Lätt att ni får feta uppdraget att filma o dokumentera svensk rejsing. Fan, visar inte han Thorsell (heter inte programmet race) eller vad han heter Tyska sportvagnsklassen för Audi bilar. Hur jävla tråkigt som helst! En stackars fattig svensk med (Fredrik Ekstolpe eller liknande). Nej, Ta med dig GSXR 1100 o uppvakta honom så det blir lite ordning på det där programmet!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
mkt bra BB, det börjar se riktigt bra ut rr.se nu... :tummenupp
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Macho Woman skrev:
Min intervju med Miinin har kommit upp. Om någon nu orkar läsa. Tre intervjuer till är på väg men vi lägger upp dem efter hand, eftersom vi tycker att det är onödigt att uppdatera för mycket på en gång. De övriga intervjuerna är med Team Superbike, Ullis och Björn (Don Quixote). Och ja, jag skriver torrt men jag kom in i det lite mer efterhand, så nästa artikel är inte skriven på riktigt lika torrt språk. :tungan

Intervjun med Miinin är jättebra. Det du beskriver som torrt tycker jag bara känns befriande frigjort från lustigheter – allt behöver eller ska inte vara roligt. Bra skribenter i "vår" genre är en bristvara – keep it up och sälj dina alster till Bike m.fl. De behövs där. Fattas bara bilder som är lika bra som texten. :tummenupp
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
En syn man sällan ser; mekanikern håller hojen och föraren mekar. Miinin i högform.
 

Bifogat

  • miinin.jpg
    miinin.jpg
    106.9 KB · Visningar: 95

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
En mek håller i, den andre står med händerna i byxfickorna, och föraren mekar. Tjing för fick-jobbet!
 

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Kan bara instämma i hyllningskören. Jag tycker det är välskrivet och kul att läsa och jag tycker oxå du/ni ska försöka prångla ut era alster till "vanlig" press.
 

musse

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
ca Borås
Hoj
Derbi 125
roadracing.se Tack !!

Trevlig läsning Tack ! Känns mycket fint i rr-blodet att se roadracing.se ta form. Ännu trevligare vore det om man var kvar i roadracing.se och inte slussades vidare till bikeproject.com, inte för att det är något fel på den sidan utan att jag tror helhetsintrycket på rr.se skulle bli bättre.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jösses! Som sagt, jag tyckte det blev sådär, men vi jobbar ju allt vi kan för att det ska bli någon ordning på SM-serien i roadracing. Den skulle kunna vara så otroligt mycket mer än vad den är. Vad som behövs är engagerade människor. Claes som sköter rr.se gör mycket. Claes: :Bugar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top