Uppdateringar på TeamKryptonRacing.se

MickeA

Websnickare
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Har ingen...
Hej

Ser i ävriga trådar att det är en del snack om Rille och helgens tävling på Anderstorp.

Nu har jag uppdaterat hans site en del, finns ett gäng bilder från i helgen och en film som är helka 40 minuter lång, som inkluderar delar av träningen, tävlingen och en del runt om.

Fler bilder och filmer kommer jämt och ständigt, så håll ögonen öppna ;)

---------------------------------------------------
Micke Andersson
Administratör TeamKryptonRacing.se

Last edited:

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
MickeA skrev:
Hej

Ser i ävriga trådar att det är en del snack om Rille och helgens tävling på Anderstorp.

Nu har jag uppdaterat hans site en del, finns ett gäng bilder från i helgen och en film som är helka 40 minuter lång, som inkluderar delar av träningen, tävlingen och en del runt om.

Fler bilder och filmer kommer jämt och ständigt, så håll ögonen öppna ;)

---------------------------------------------------
Micke Andersson
Administratör TeamKryptonRacing.se

COOLRILLE

Vilken kille..
Grymt imponerad av han e jag.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Snygg sida, men det var dåligt med bilder. Borde väl gå att få tag på? Måste varit massa folk som fotat honom, så bra som han körde.

MickeA

Websnickare
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Har ingen...
Macho Woman skrev:
Snygg sida, men det var dåligt med bilder. Borde väl gå att få tag på? Måste varit massa folk som fotat honom, så bra som han körde.

Jo, det finns mängder med bilder, men dom som nu ligger uppe är de enda som jag fått hittills.

Pratate med Rille för ett litet tag sen, han kommer lägga upp fler bilder ikväll när han jobbat klart.

Fler filmer kommer också, det kommer även komma filmer med betydligt bättre kvalitet, men problemet är då att filstorleken ökar, så vi ska försöka få till ngt bra av det.

Men som sagt, fler bilder kommer hela tiden.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
MickeA skrev:
Jo, det finns mängder med bilder, men dom som nu ligger uppe är de enda som jag fått hittills.

Pratate med Rille för ett litet tag sen, han kommer lägga upp fler bilder ikväll när han jobbat klart.

Fler filmer kommer också, det kommer även komma filmer med betydligt bättre kvalitet, men problemet är då att filstorleken ökar, så vi ska försöka få till ngt bra av det.

Men som sagt, fler bilder kommer hela tiden.

Som jag skrev i PM:et till dig så tycker jag inte du behöver misshandla bilderna så mycket när du lägger upp dom på Rilles sida. Då är det bättre att du i såna fall länkar till bilder på andra sajter.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ser att du har använt tre av mina bilder. Vill du fortsätta använda dem, vänligen hänvisa till mig på något sätt.

Edit: och som ZoulFly säger, använd bilderna i sin ursprungskvalitet, inte så slaffsiga som de ser ut nu.

Last edited:

MickeA

Websnickare
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Har ingen...
Ahh, som jag sa i PM'et till ZoulFly, har jag inte kollat in bilderna, fick dom i ett mail av Rille idag, så har bara slängt upp dom, har inte kollat på dom eller något sånt.

Givietvis ska jag höra med honom om att köpa bilderna, för jag brukar inte 'sno' bilder, emn nu blev det som det blev.

Hör av mig imorrn när jag snackat med Rille.

Hej så länge

//Micke

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
MickeA skrev:
Ahh, som jag sa i PM'et till ZoulFly, har jag inte kollat in bilderna, fick dom i ett mail av Rille idag, så har bara slängt upp dom, har inte kollat på dom eller något sånt.

Givietvis ska jag höra med honom om att köpa bilderna, för jag brukar inte 'sno' bilder, emn nu blev det som det blev.

Hör av mig imorrn när jag snackat med Rille.

Hej så länge

//Micke

Mina bilder behöver du inte bry dig om att försöka köpa, de är av så dålig kvalitet att jag inte kan med att ta något betalt. Däremot vill jag gärna ha mitt namn någonstans, och vill givetvis att bilderna ska visas i den kvalitet de har från början.

MickeA

Websnickare
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Har ingen...
Vill passa på att be om ursäkt för det som hänt här ikväll.

De bilder som legat uppe på TKR's Galleri har varit fel bilder.
Det var inte meningen att dessa bilder, tagna av andra skulle ligga uppe. Jag har helt enkelt gjort en stor miss, genom att inte ha kollat igenom de bilder jag mottagit.

Samtliga bilder, vars copyright (c) tillhör någon annan än jag eller Rille, är nu borttagna.

Nya (de rätta) bilderna kommer upp på siten imorrn Torsdag, så titta gärna förbi på sidan då istället.

Tack & Go'natt

//Micke Andersson, Info@MickeA.com

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier