Antingen kör man lagligt el olagligt, vad andra gör skiter jag blanka fan i, men min skyllt sitter där den sitter och där med är det överstökat för min del
// A.B
Rätt inställning!!
Antingen kör man lagligt el olagligt, vad andra gör skiter jag blanka fan i, men min skyllt sitter där den sitter och där med är det överstökat för min del
// A.B
Eftersom vi har det systemet vi har här i sverige så är det logiskt sett inte pga de fasta kamerorna han installerat en uppfällbar skylt, eller?
. . . . i sverige måste föraren av fordonet synas på bild så det går att identifiera han/hon. annars inga böter då det i sverige är den som kör och inte fordonet som får böterna.
. . . . .
Det där har jag för mig har blivit ändrat! Alltså så att grannen lånar din bil och brazzar zatan förbi fartkameran med en brun papperspåse över huvudet - böterna kommer hem till dig, bara vassego och slanta upp!
Hoppas det, då ska jag börja köra med pixlar i ansiktet!Nu har du fel igen
om jag förstår dig rätt så menar du att dom mobila kamrorna skulle vara problemet???
men det är ej så. i sverige måste föraren av fordonet synas på bild så det går att identifiera han/hon. annars inga böter då det i sverige är den som kör och inte fordonet som får böterna.
i diverse andra länder är det så att fordonet får böterna och den som är reggad ägare på fordonet är skyldig att betala böterna. sen får ägaren försöka få ut pengarna av den som körde om han/hon vill.
det är av den anledningen som dom i diverse andra länder kan fotografera fordonen bakifrån.
detta går alltså ej i sverige då som sagt var föraren måste synas på bilden och gå att identifiera.
Snart kommer tråden "Han hade ingen skylt, jag trodde hojjen var stulen" snabbt följd av tråden "Oooops! Han hade bara fällt upp skylten..."
vill se bilder eller en film
Jag lovar att lägga upp filmer på dom som finns monterade här i krokarna nästa vecka. Gemensamt för dom blir att dom heter Cat-Rat.
Det sitter på zx10r 09, r1 08, zx9r -98, och på en cbr 600 -93. filmer lägger vi ut under veckan som kommer.
Kör så det ryker
Fick på min skylt i veckan, funkar klockrent, tackar som fan
Har mail o nr till dem
cat-rat@hotmail.se 0767-033421
http://www.youtube.com/watch?v=IcT87Rc_6Vo
Låter fint!!
Är det din på videon?
Erfarenhet från regn med dem? det ska la fungera utan strul eller..
Ja den e min, inga problem med vatten, gummiskydd på knappen o tät vid motorn
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |