Uppfinnar Jocke på Blocket

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Zeb_Macahan skrev:
Även om priset är högt är hojen finare än vad den var ny. Killen äger servtech bilvårdarna i jkpg och är nästan sjukligt pedantisk... :fakta

//jaG


Begagnat är alltid begagnat. Det var som killen här i Linköping som ville byta sin värstingstylade superbil (kommer inte ihåg märke, men det var japanskt). Sammanlagt hade han lagt ut 1 miljon på bil och utrustning så han ville pengar emellan. Killen med Vipern klappade honom på axel och förklarade med ett leende på läpparna. -Grabben, en Viper är alltid en Viper.

Vet inte vart jag ville komma med detta inlägg... kanske att det inte spelar ngn roll hur fin man håller prylen eller hur mycket man kostar på det, man får ändå inte ut ngt för det när man ska sälja den.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
*

Ja vilka priser :hihi
Den där R1:an på blocket för 81 tusen...kanske lite väl häftigt.Vet ej om han är medlem på Radical Riders.Sett hojen live,visst är den fin men priset somsagt.
Har kanske en R1-04:a på g för 90 tusen,svensksåld,dock redan hunnit med att gå ca 900 mil på det korta tid den varit påställd.Ja om priset är bra ? vet ej,har lite dålig koll på det men jämför man med vad man får ge för en 00-03:a så är det ju schysst.
Kanske med lite tur har man prutmån oxå :)
 
Last edited:

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Tja inte mår man väl illa över vad andra begär för priser.

En sak jag alltid tycker är lustig är att alla annonser är så högt satta men när folk har köpt nåt och man frågar vad de gav ja då var det nästan alltid nåt klippris långt under vad man någonsin sett grejorna för.
Det går lite troll i sånt här, och sen att man inte får 70 tusen för en gamal R1 ja det får ju snubben reda ut själv.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Gav 73 för min 00:a uttagen 02 ifjol på firma då hade den gått 395mil,va helt orginal men mycket fin. var inte billigast direkt men tyckte den var värd det då.
 

janoshki-jonaz

Guest
köpte min snuskfinsa gpz900r 85:a med 89:ans maskin o dynojetkit o 4-1 system för 23000:-

gpz:eek:r som e välskötta står i det priset...fast det e klart 29 minus prutmån blir ju runt 20-24tusen...
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Nitrous skrev:
Finns en uppsjö R1-or för 45-50k.

Men det är ju klart, vad vet jag.. den där hade ju ALLT :rofl

/Nitrous
Jaså :confused: Var finns alla dom billiga hojarna någonstans då?
Vill du vara vänlig att visa uppsjön av dom?
 

DanneP

Flegmatisk...
Gick med
7 Jun 2003
Ort
Centrum
Hoj
Yamaha R6:a
För en som letar hoj är det inte intressant/kul med dessa sjuka priser... De skiter man helt enkelt i att ringa/maila...

Tror starkt på att importera själv från england, har kontakter där...

Nä, rätt pris så blir hojen såld direkt...

Sen de hojarna ni tagit upp i tråden, ägarna läser säkert här också ju, kan inte Ni förklara hur ni tänker och liknande med era annonser... hade varit intressant...


MVH
 

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Nitrous skrev:
Men priset, Jaaa drömma kan man ju alltid göra.
Förstår bara inte hur en del kan kasta bort 50kr på en blocketannons som aldrig kommer ge något tillbaka. Han ligger ju ca 20k för högt. Finns en uppsjö R1-or för 45-50k.



/Nitrous


Kan du visa mig eller ge mig tips vart dom annonserna är och inte några rasobjekt...
 

damv

OjOj va de svängeer
Gick med
5 Oct 2004
Ort
stockholm
Hoj
Yamaha R1 50th
Han försökte sälja under flera månader förra året, jag provade hojen men den känndes inte bra
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
jack_pil skrev:
varöfr skulle en plåt som kan hissas upp och ner vara värd 10 tusen? hoppas att ni skojar.. hojen är på tok för dyr men varför skulle det ens vara värt nått extra i priset? åkar man och köper en elmotor som drar till det tar stopp vid knapptrykning och vänder vid knapptryck igen helt automatiskt så kostar en sån i vanlig butik 300kronor... sen är det inte svårt att sätta till en sån som stänkskärmen är kapad...
aja visst att man kanske vill fälla upp den när polisen är efter men dom måste endån fånga en för att amn ska åka ditt så därför är den överflödig..

Ja, dom skojar om att den är värd 10000. Välkommen till sarkasmernas tråd...
 

mattiazze

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Norrköping
Hoj
R1-01 blåofin
Fick ge 73000 för min 01:a som hade gått 565 mil o helt original förutom dämparen. Hur mycket man letade efter fel så hittade jag inte en repa nånstans. Eftersom jag var desperat efter en r1a till våren tyckte jag priset var ok, kanske skulle man komma billigare undan, men orkade inte leta o åka runt o kolla mer.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top