RGV_250 skrev:Ska jag ta mitt racing-ställ och berätta att jag kört RR och vara mig själv. Eller ska jag låna fargubbens textilställ och dra till med en tönt-image??
jeg kjörte upp paa tung mc med jeans och sneakers, det gikk bra det....
Jason skrev:
Not in Sweden...
norwegian wood skrev:det stemmer, var her i milano.
er det virkelig en big deal i sverige??
blant de rundt 20 personene som hadde uppkjörning samme dag som meg var det ingen som hadde mc ställ, racing or textil...
ett spm: jeg hadde uppkjörning paa en transalp, ser att flere sier at man maa ha minst 700cc i sverige, trodde det var eu regler paa saant, men kanskje ikke....
RGV_250 skrev:Tackar.
Jag är nog inne på att ta race-stället och säga som det är. Men han/hon kanske får uppfattningen att man är väldigt gas-sugen bara för man har skrapade puckar och vurp-märken.
Jag meddelar hur det gick senare. Uppkörningen startar kl 12:45.
Någon som förresten har några sista tips att ge??
RGV_250 skrev:Tackar.
Jag är nog inne på att ta race-stället och säga som det är. Men han/hon kanske får uppfattningen att man är väldigt gas-sugen bara för man har skrapade puckar och vurp-märken.
Jag meddelar hur det gick senare. Uppkörningen startar kl 12:45.
Någon som förresten har några sista tips att ge??
Jason skrev:Ta det lungt och tänk dig för....
Tjingen skrev:Om du inte har godkänd skyddsutrustning så får du inte köra upp i Sverige. När jag körde upp så var det en kille med som försökte köra upp i jeans, träningsoverallsjacka och löparskor... det blev nobben. Han hade åkt ner till Eskilstuna ifrån Umeå kvällen innan och hyrde hoj för att köra upp på samma dag som uppkörningen. Det enda han fick tag på med så kort varsel var en Dragstar 1100... toppenhoj att köra upp på.
McFille skrev:Hur gick det RGV250? Du måste klarat det, med en sådan läcker hoj som du har!
Hur länge har du haft bågen? Har du kört racing med den?
Bikerbitch skrev:Nu vill vi veta hur det har gått? Misstänker att du klarade det eftersom vi inte hört av dig. Du är väl ute o kör!
maverick_750rr skrev:Det kör runt en sån hoj som du har i min stad så du vet......
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|