vad jag fick som tipps kollar dom mer hur man uppför sig i trafiken och förmåga att följa skyltar osv som dom som tar tugnt kort redan klarat genom att tage bil kortet. Men ta det bara lugnt följ instruktioner och kör inte på folk på övergångsställen. Byt inte fil i korsningar innan övergångställen osv. Ta det bara lugnt och lycka till! banan klarar duDjFlow skrev:2492872Aa som ni ser så har jag uppkörningen immorn !! Är det nån som har några tips som man ska va extra noga me som dom kollar extra mkt när man är 16??? Ganska nervös så alla tips e bra just nu..
Oan skrev:2492918vad jag fick som tipps kollar dom mer hur man uppför sig i trafiken och förmåga att följa skyltar osv som dom som tar tugnt kort redan klarat genom att tage bil kortet. Men ta det bara lugnt följ instruktioner och kör inte på folk på övergångsställen. Byt inte fil i korsningar innan övergångställen osv. Ta det bara lugnt och lycka till! banan klarar du
ta det lugnt bara, gräv inte ner dig för småsaker under körningen. Jag kan ju säga att ja började gå på högvarv när jag märkte att jag körde rejält mot gult ljus men fick inte ens en anmärkning försök varva ner så löser sig allt om du kan manuvrera hojen och ligga i rätt filerDjFlow skrev:2492941Okok thx Fan jag är skitnervös nu asså.. Klarar inte jag immorn kmr jag få flipp.. haha Hoppas inte gubben är föör petig bara.. så ja inte kuggar på en liten smågrej..
Hahah, antingen måste det har varit en jäääääävligt liten väg eller en 300 graders sväng :kockokieL skrev:2493145jag hade uppkörning i förrgår. det enda han anmärkte på var att han tyckte jag körde lite för fort i svängarna ( ja låg i 40 ) på en kurvig liten blöt 70 väg.
lycka till
Loy skrev:2493167Hahah, antingen måste det har varit en jäääääävligt liten väg eller en 300 graders sväng :kocko
GRATTIS!DjFlow skrev:2494725Tack för tipsen alla !!! Btw, jag tog kortet !!! : jag har körkort!! faan va skönt asså !!
Kronen skrev:2498167själv tog man det för 1 år sen
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |