Uppkörning imorgon Barkarby, PANIK! Vart?

Nirp

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
-98 Kawasaki ZX-6R (Såld), GSX-R1000 K5
Tja!
Nu är det såhär, jag har uppkörning imorgon bitti, 0815, och jag har tamejfan klantat bort mina papper som berättar vart jag ska vara någonstans 0815 imorgon. Helt sjukt dåligt gjort av mig. Nu sitter jag här, med en lånad hoj att köra upp på, och med paniken krypandes. Letat igenom hela lägenheten, måste ha kastat det :huvet

Är det någon som kan hjälpa mig? Vart brukar man mötas? Jag tror mig komma ihåg att det var i Barkarby, och vet att det var 0815, men VAR i barkarby? Flygfältet? Shit, får ont i magen.

Kanske inte förtjänar en egen tråd det här, och dålig presentation av mig själv här i forumet, men jag tror jag dör om jag missar det här pga en sån här skitsak...

Evigt tacksam för svar, snabba svar...

VFR1200

En röd sak
Gick med
4 May 2011
Hoj
VFR1200F
Kör vägen förbi Ikea's infart till varuutlämningen, fortsätt till vägen delar på sig ta till vänster följ vägen du kommer fram till en lite bebyggelse ta vägen till vänster kör den till du kommer fram till grindarna då är du framme:tungan

Nirp

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ringer ingen klocka, men jag har bara läst på pappret en gång. Postade i den tråden och får se om någon svarar.

Jag tror väl att jag kan lösa det här imorgon bitti också, men frågan är hur god sömn jag kan få om jag inte fixar det här ikväll. Känner mig så sjukt dum, det enda pappret som jag absolut inte fick kasta, typ. Bah!

Kör vägen förbi Ikea's infart till varuutlämningen, fortsätt till vägen delar på sig ta till vänster följ vägen du kommer fram till en lite bebyggelse ta vägen till vänster kör den till du kommer fram till grindarna då är du framme:tungan

Tack! Låter ju som samma ställe som beskrivits i länkade tråden. Då blir det dit jag åker!

Hmm, när jag tänker efter så stod det kanske något om att man ska vänta vid grinden...

:D Andningen börjar bli lättare.--

Last edited:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Ta det lugnt. Det kommer ordna sig. Får du inte svar här ikväll ta reda på en trafikskola i området som öppnar 07.00 óch ring och fråga.

Men jag tror du snart kommer få svar.

:Jonas

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Hoj
'16 Tuono V4R Factory
Ringer ingen klocka, men jag har bara läst på pappret en gång. Postade i den tråden och får se om någon svarar.

Jag tror väl att jag kan lösa det här imorgon bitti också, men frågan är hur god sömn jag kan få om jag inte fixar det här ikväll. Känner mig så sjukt dum, det enda pappret som jag absolut inte fick kasta, typ. Bah!

Tack! Låter ju som samma ställe som beskrivits i länkade tråden. Då blir det dit jag åker!

Hmm, när jag tänker efter så stod det kanske något om att man ska vänta vid grinden...

:D Andningen börjar bli lättare.--

Exakt, det enda som står på kallelsen är att du ska infinna dig vid grinden. Men vågar du så åk in och sedan snett rakt fram åt höger så att säga så kommer det lite små bås på höger sida. Där brukar det stå någon och vänta redan.

Glöm inte att ta med registreringsbeviset för den lånade hojen (står på kallelsen). Men har du inte med dig det kanske du har en smartphone där man kan knappa in regnummer och få uppgifterna.

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
förbi ikea rakt fram i ca 500m sen tar du vänster o följer den vägen tills du kommer till en grind, det kommer vara mkt folk där så va där i god tid eftersom d e kod för att öppna grinden.

Nirp

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
förbi ikea rakt fram i ca 500m sen tar du vänster o följer den vägen tills du kommer till en grind, det kommer vara mkt folk där så va där i god tid eftersom d e kod för att öppna grinden.

Tack!
Och tack för alla andra svar! Nu känner jag mig mycket lugnare, ska nog kunna sova gott ändå.

Helt sjukt, jag var helt hundra att jag visste var pappret låg, brydde mig inte ens om att se efter förrän ikväll, så fel jag hade.

Nu kan jag försöka somna så att jag är utvilad och ser till att fixa lappen imorgon då!

Återigen, tack som fan!

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Nu pekar ju alla spår åt samma håll så nu är det bara att varva ner, ha en god natts sömn och imorgon fixa lappen. Lycka till!

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
Tack!
Och tack för alla andra svar! Nu känner jag mig mycket lugnare, ska nog kunna sova gott ändå.

Helt sjukt, jag var helt hundra att jag visste var pappret låg, brydde mig inte ens om att se efter förrän ikväll, så fel jag hade.

Nu kan jag försöka somna så att jag är utvilad och ser till att fixa lappen imorgon då!

Återigen, tack som fan!

Minns hur nervös man var själv, försök att inte tänka så mycket utan bara köra på. Du fixar det, Lycka till. Skriv hur det gick imorn.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
lycka till . ett tips är att inte tänka på att det är någon som bedömer din körning .
så tänkte jag å det fick rätt bra faktiskt

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Vägbeskrivningarna är korrekta. Förbered dig väl och tänk positiva tankar. Lycka till.

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
inte för att stressa dig men uppkörningen är sjukt svår, ibland så hotar till och med läraren en

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
inte för att stressa dig men uppkörningen är sjukt svår, ibland så hotar till och med läraren en

Mjo, senaste jag hörde är att man måste börja uppkörningen med att kasta pil på en tavla med GR.

Och om man vägrar så får man underkänt. :yoparty

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...