gringoo
Mästarn
Uppkörning imorn.... andra gången gillt?
Jag är körkortsman! Inte en enda lektion....
Jag är körkortsman! Inte en enda lektion....
Last edited:
gringoo skrev:Vad ska man tänka på? Jag hade uppkörning i torsdags och de klagade på några småsaker bara. Undrar om det räcker att tänka extra på dem. Eller jag kanske missar på några saker som jag klarade i torsdags? oh my god. hur ska det gå?
Okej. Jag försökte va ganska bestämt sist ja körde upp, men jag missade på lite småsaker. Till exempel så glömde jag att titta över axeln när jag bytte fil och korsade en cykelbana. Jag hade ju aldrig tagit nån lektion så jag kan inte såna saker. Fixar jag det imorn så borde jag klara det... så jävla nervös bara... vill inte säga till alla att jag kuggare 2 ggr i rad hahakalle_a skrev:Får väl börja med att säga lycka till!
Tänk på att inte vara för ÖVERDRIVET försiktig bara.
Man ska vara lite bestämmd också när man ska köra upp, annars märker dom att man är tveksam.
//k
Jag fick icke godkänt på 3 saker. Först så kollade jag inte över axeln när vi korsade en cykelbana som gick längst med oss på högersidan. Sedan så kollade jag inte över axeln när jag bytte fil, så där fick jag icke godkänt. Sista grejen var att jag inte placerade mig tillräckligt tydligt när ja skulle svänga. Jag tror ja fixar dessa grejer imorgon.... Men alltså ja fick egentligen uppkörning 24e juni men ja hittade en återbuds tid haha,Nejvbie skrev:Jädrar vad snabbt du fick uppkörningstid! Ibland önskar man att man bodde i en mindre stad...
Hoppas du sätter det denna gången!
Sväng på huvudet varje gång du ska svänga eller byta fil. Gör det otroligt _tydligt_! De kan inte kugga dig på att du tittar för mycket
Som jag brukar? Ja har aldrig kört i trafiken typ hahahaha. Aldrig tagit någon lektion heller... ja kan bara bränna runt själv i skogen och på grusvägarcross_micke skrev:det är lungt du klarar de!! bara köra som du brukar tänk inte för mycket!! LYCKA TILL
Det här med återbudstider, skrivs man upp på en lista eller måste man ringa som ett fån o fråga varje dag? =Pgringoo skrev:Jag fick icke godkänt på 3 saker. Först så kollade jag inte över axeln när vi korsade en cykelbana som gick längst med oss på högersidan. Sedan så kollade jag inte över axeln när jag bytte fil, så där fick jag icke godkänt. Sista grejen var att jag inte placerade mig tillräckligt tydligt när ja skulle svänga. Jag tror ja fixar dessa grejer imorgon.... Men alltså ja fick egentligen uppkörning 24e juni men ja hittade en återbuds tid haha,
Du måste ringa varje dag haha. Eller så kan du kanske ge kärringen en pizza privat eller någon annan tjänst, så är hon snäll och hjälper till haha.Nejvbie skrev:Det här med återbudstider, skrivs man upp på en lista eller måste man ringa som ett fån o fråga varje dag? =P
haha nej nej nej. De kostar 840 varje gång.Itacha75 skrev:Om man misslyckas, kostar det gratis den gången då?
Eller hur är det?
Ja visst är de snikna Jag måste dessutom hyra en hoj från körskolan för 500kr.gringoo skrev:haha nej nej nej. De kostar 840 varje gång.
gringoo skrev:haha nej nej nej. De kostar 840 varje gång.
Haha illa.... fixa dig en hoj istället att köra på eller låna av någon.Nejvbie skrev:Ja visst är de snikna Jag måste dessutom hyra en hoj från körskolan för 500kr.
tackar tackar... så jävla god stämning här inneshoik skrev:lycka till
Haha där verkar bara stå vad man INTE ska göra men tack iallafall.MostWanted_NKPG skrev:inget å va nervös för...
läs den här så ordnar det sig
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=42069
Tyvärr känner jag ingen här som har en 125a som jag kan köra upp på, förutom en yamaha virago men det känns inte så lockandegringoo skrev:Haha illa.... fixa dig en hoj istället att köra på eller låna av någon.
Linköping..... är det linköping eller lidköping som ligger långt ifrån Trollhättan? h ahaNejvbie skrev:Tyvärr känner jag ingen här som har en 125a som jag kan köra upp på, förutom en yamaha virago men det känns inte så lockande
Men om någon har en hoj att låna ut så =D
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |