Uppkörning imorn.... nervös som faen

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
ingen hoj just nu, DTn såld
Fan va nice. Tack för tipsen. Hjälpte alltid något vettu.... alltså inse hur jävla förbannat glad ja blir om ja klarar det!!! det är helt sjukt... haha

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
125 klubb

alla som vill köra hoj i sommar.. och inte vill åka ensamma:tummenupp kan skriva upp sig på tråden 125 klubb!! MVH: Micke

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Suzuki
cross_micke skrev:
alla som vill köra hoj i sommar.. och inte vill åka ensamma:tummenupp kan skriva upp sig på tråden 125 klubb!! MVH: Micke

Det räcker att du har skrivit en egen tråd om det ;)

Sluta spamma alla andra trådar... iaf där det inte är relevant

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
gringoo skrev:
Linköping..... är det linköping eller lidköping som ligger långt ifrån Trollhättan? h aha
Kan säga att trollhättan ligger åt HELVETE härifrån. Var där för några år sedan och tittade på en riktigt sunkig drac. Har för mig vi åkte runt 80 mil sammanlagt den dagen.

Idag har jag läst ett antal "uppkörningstrådar" börjar känna mig knäckt som inte har kortet o_O

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Nejvbie skrev:
Kan säga att trollhättan ligger åt HELVETE härifrån. Var där för några år sedan och tittade på en riktigt sunkig drac. Har för mig vi åkte runt 80 mil sammanlagt den dagen.

Idag har jag läst ett antal "uppkörningstrådar" börjar känna mig knäckt som inte har kortet o_O
hahah fan va illa.

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
gringoo skrev:
hahah fan va illa.
Illa? DET VAR SKANDALÖST!
Ffs sitta 9 timmar i bilen för att se på ett vrak =P
När jag väl köppte moppe så vart det dock ett fynd, och dessutom bara 10mil härifrån :)

Men hur gick det med uppkörningen!? Är nyfiken :)

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Nejvbie skrev:
Illa? DET VAR SKANDALÖST!
Ffs sitta 9 timmar i bilen för att se på ett vrak =P
När jag väl köppte moppe så vart det dock ett fynd, och dessutom bara 10mil härifrån :)

Men hur gick det med uppkörningen!? Är nyfiken :)
Det var sent på dagen, alla innan mig hade kuggat, mannen ville hem.... Han sa att ja skulle köra till ett ställe som var typ halvvägs till hans egna stad. Så skrev han i något och sen drog hahaha

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
gringoo skrev:
Det var sent på dagen, alla innan mig hade kuggat, mannen ville hem.... Han sa att ja skulle köra till ett ställe som var typ halvvägs till hans egna stad. Så skrev han i något och sen drog hahaha

Fan vad fint grattis!

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Hehe, när man körde upp för bil, så första gången klara man allt utom en skitgrej, så var det en sur gubbe så han lät mig köra igen, andra gången klara jag denna sak suveränt och allt annat också, men nu var det en annan sak och ännu en sur gubbe. Den tredje gången slapp man köra i mörker och snöslask iaf och killen var sjysst så det ju finfint. Det jag menar är att det är sällan det blir så att man missar andra gången på det man missa på första gången, snarare att det dyker upp nya saker.

Sen beror det lite på vem man kör med, är man privatist har handledarna tendens att köra 1h bostadsområde fullt med folk och mkt. action för de bara väntar tills de får anledning att kugga en. Sen när de tycker att det får vara tar de ut en på motorvägen där man får köra en kvart och sen är det klart.

Hoppas de vid mc-uppkörning är lite mer normala än de privatisthatarna man mötte i solna.

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Villee skrev:
Hehe, när man körde upp för bil, så första gången klara man allt utom en skitgrej, så var det en sur gubbe så han lät mig köra igen, andra gången klara jag denna sak suveränt och allt annat också, men nu var det en annan sak och ännu en sur gubbe. Den tredje gången slapp man köra i mörker och snöslask iaf och killen var sjysst så det ju finfint. Det jag menar är att det är sällan det blir så att man missar andra gången på det man missa på första gången, snarare att det dyker upp nya saker.

Sen beror det lite på vem man kör med, är man privatist har handledarna tendens att köra 1h bostadsområde fullt med folk och mkt. action för de bara väntar tills de får anledning att kugga en. Sen när de tycker att det får vara tar de ut en på motorvägen där man får köra en kvart och sen är det klart.

Hoppas de vid mc-uppkörning är lite mer normala än de privatisthatarna man mötte i solna.
Haha fan va gött. Inspektörerna verkar inte gilla privatister ne

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...