Kan inte se något problem med det! Det är fortfarande din teknik och blick dom tittar på abs hjälper bara mot framhjulssläpp!
Kan inte se något problem med det! Det är fortfarande din teknik och blick dom tittar på abs hjälper bara mot framhjulssläpp!
Intressant användning av ordet "bara" eftersom abs gör att det är omöjligt att misslyckas och tekniken med abs är att bromsa max.
Men men...
Ni har båda rätt, man får köra upp med ABS-hoj men vid bromsningen på provet får ABS inte gå igång för det betyder att du bromsat för hårt och inte har haft full kontroll. Lycka till med kortet
Jo men krama frambromsen allt du kan och skit i att titta upp på övriga trafikanter får vi se hur mkt abs hjälper... Visst är det en bra uppfinning men inget är idiotsäkert sen kan det ju disskuteras hur mycket bromsteknik du lär dig av att alltid åka med det! Skulle inte vilja åka bakpå eller bakom den som bytt från abs till vanliga bromsar!
Jag körde upp i oktober och körde upp på en bmw som hade ABS, på 50 o 70 bromsningen så gick allt mjukt o fint men på 90 inbromsningen så fick jag lov att bromsa för kung o fosterland (började bromsa lite sent), ABS`en slog i o ur typ 355ggr innan jag stog still, o inte ett ord från uppkörningsledaren.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|