Uppkörning nästa onsdag!

Speedmistress

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R (09:a)
Hej,

jag är ny här på forumet. Håller på att ta körkort, torskade i onsdags på Barkarby. Har fått en ny tid på Tullinge. Är det någon som kört upp där och vet ungefär vart man kör? Jag har ingen aning om hur det är däromkring, världens sämsta lokalsinne! :( Ska vara där kl 9.
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Speedmistress skrev:
Hej,

jag är ny här på forumet. Håller på att ta körkort, torskade i onsdags på Barkarby. Har fått en ny tid på Tullinge. Är det någon som kört upp där och vet ungefär vart man kör? Jag har ingen aning om hur det är däromkring, världens sämsta lokalsinne! :( Ska vara där kl 9.

Tjena!

Jag torskade också på barkarby i onsdags :)

vilka loosers vi e! hah! ;)

Välkommen till SH
 

URBAN COWBOY

Ny medlem
Gick med
12 May 2003
Ort
TULLINGE
Hoj
SV650 S -01
Speedmistress skrev:
Hej,

jag är ny här på forumet. Håller på att ta körkort, torskade i onsdags på Barkarby. Har fått en ny tid på Tullinge. Är det någon som kört upp där och vet ungefär vart man kör? Jag har ingen aning om hur det är däromkring, världens sämsta lokalsinne! :( Ska vara där kl 9.

Mycket 30 vägar håll koll när du åker av huvudleden Blå 30 skyltar som gäller hela området. Troligtvis mycket körning på småvägar i villaområden.
Har du tur får du köra via pålamalm mot tungelstavägen.
Lycka till.
 

Speedmistress

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R (09:a)
Tullinge

Tack för tipsen! Ska nu ta fram kartboken och ta mig en tur med bilen dit nån kväll eller i helgen!

P.S Det är jag som kör lite för fort i krypkörningsfilmen "kryp3" :banana
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Torskade ni ute i trafiken i barkarby..? kankse kan berätta var ni åkte isf, kör nämligen upp där imorrn :gnissla
 

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Ort
Färingsö
Hoj
KTM Superduke 08:a
tvålen skrev:
Torskade ni ute i trafiken i barkarby..? kankse kan berätta var ni åkte isf, kör nämligen upp där imorrn :gnissla

Jag körde upp förra onsdagen på B-by och klarade det.

Jag fick köra följande rutt:

Ut på E18, sedan avfart Kungsängen, ner mot Kungsängens brygga. Genom villa område. Passerade ett vägbygge. 70 väg parallell med E18 mot Stäket, sedan ut på E18 igen, avfart Jakobsberg och tillbaka förbi IKEA till flygplatsen. Tänkte inte på om jag skar kurvorna så mycket, men jag försökte åka aktivt och lägga ner motorcykeln när det svängde. Hade tur och slapp grusväg.
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Ett hett tips e att du åker ut till Tullinge och kollar om du har tid, eftersom jag bor här och har en polare som körde upp här så ska du få veta ett par riktiga fällor som dom brukar försöka med, kolla bussgatorna, jag har själv stått på balkongen och sett hur kk-aspiranterna kört upp för våran bussgata här och kommit ner igen och dunkat handen i hjälmen för att dom inte sett eller tänkt på skyllten som sitter vid vändplanen. 30 sträckorna håll koll efter skolorna, det finns 3 st. Villaområdet nästan uppe vid F18, där kommer dom garanterat att lura in dig, håll ögonen öppna, det är mycket buskar och tvärgator. Om du får åka ner mot centrumet och ska under järnvägen tänk på körförsrätten eftersom det bara får plats en bil i "tunneln". Hoppas du kan rondeller för det har dom fått pippi på att anlägga här, inte stora men ändå. Har du tur som en polare hade så behöver du bara åka fram och tillbaka till Lida.

Lycka till med kortet och uppkörningen och Välkommen till SH

Pewo
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top