SmackMan
Ny medlem
Men när du ska köra rakt fram i en rondell så lägger man väl sig i ytterfilen??
SmackMan skrev:Men när du ska köra rakt fram i en rondell så lägger man väl sig i ytterfilen??
NatoN skrev:Grattis
Jag hade haft uppkörning imorse om jag inte hade vart sjuk Min hoj pajade så jag fick låna en kompis. Men eftersom jag inte har kunnat träna något med den och fortfarande är sjuk så sket det sig
Solid snake skrev:Att man e sjuk ska inte vara ett hinder, jag var förkyld som satan när jag klarade mitt.
Lindahl skrev:Han är ordentligt sjuk, fått nått virus...Ont i hela kroppen och i huvudet, var på sjukhuset i 10 timmar, så det är nog en bra andeldning till att inte kunna köra upp..
Grattis!!!!! hoppas ja klarar det imorgon,....MaXiZZ skrev:Jag fixade min uppkörning idag! enormt nöjd!
Solid snake skrev:Att man e sjuk ska inte vara ett hinder, jag var förkyld som satan när jag klarade mitt.
Solid snake skrev:Naton: Fixa tid o köra upp o klara det.
LOV2XLR8: Fixa uppkörningen.
LOV2XLR8 skrev:Gör så gott de går... En kille på skolan ska också ta 125:a å han kör upp den 4 Juni..
Solid snake skrev:Då går du fram till honom nästa dag o viftar med lappen på att du klarade det.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |