uppkörningsfråga

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Harley Heritage
hur länge håller dem på jag fyller i november är de lönt att köpa mellan hojj då ? Eller venta till nästa år? ler har de med vädret att göra? :confused:
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Slipbert skrev:
2052520 hur länge håller dem på jag fyller i november är de lönt att köpa mellan hojj då ? Eller venta till nästa år? ler har de med vädret att göra? :confused:


Det beror nog på vädret ganska mycket, men det är ju klart du ska skaffa en mellan iallafall. Men det är ändå i November, den 14e oktober slutade dom med uppkörningar i Eskilstuna.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Slipbert skrev:
2052520 hur länge håller dem på jag fyller i november är de lönt att köpa mellan hojj då ? Eller venta till nästa år? ler har de med vädret att göra? :confused:
Du bor ju nästan vid ekvatorn, så där borde det ju gå att köra året runt. :)
 

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Harley Heritage
hehe fna är så sugen på en motard nu til lslutet av smmaren och övningsköra lite men farsan tjatar om bil hela tiden. Så hade tänkt att man kunde köpa en motard med dubbar så kan man köra året om det är därför jag undrar :tungan
 

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
Jag tänker köpa mellan nu till hösten och övningsköra lite innan vintern.

Jag hoppas att vädret blir likadant i år som förra året då man kunde köra ändå in i December utan att det var för kallt. Just nu ser det ju positivt ut eftersom vi har haft vinter ända in i mars vilken förhoppningsvis leder till sommar in i november. ;)
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
stoooffe skrev:
2052581 Jag tänker köpa mellan nu till hösten och övningsköra lite innan vintern.

Jag hoppas att vädret blir likadant i år som förra året då man kunde köra ändå in i December utan att det var för kallt. Just nu ser det ju positivt ut eftersom vi har haft vinter ända in i mars vilken förhoppningsvis leder till sommar in i november. ;)
Eller att hela året bli kallt, eller så har det ingen betydelse alls.


fast jag är ingen meterolog så tro inte på vad jag säger..
 

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Harley Heritage
ahh får nog bli en billig motard sen skita i bilen men ta körkortet... Mc kommer ju före bil :pannkyss
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Slipbert skrev:
2052520 hur länge håller dem på jag fyller i november är de lönt att köpa mellan hojj då ? Eller venta till nästa år? ler har de med vädret att göra? :confused:

Köp hoj i november i vilket fall som helst, då är ju priserna som lägst. :tummenupp

Häromkring är det det alldeles för sent att köra upp i november, tror det brukar sluta ngn gång i september. Och jag bor ändå i Skåne.
 

Torlejf

Prylgalen.
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Västkusten.
Hoj
Monster 620ie S
Slipbert skrev:
2052592 ahh får nog bli en billig motard sen skita i bilen men ta körkortet... Mc kommer ju före bil :pannkyss

Är ju såklart fel ställe att säga detta på, men ändå:

Att ha bilkörkort och bil är bra mycket viktigare än MC, hade inte jag haft tillgång till det hade inte jag haft nått jobb idag.

Ta bilkörkort, köp en billig bil och ta MC-kort nästa vår.
My two cents.

Mvh. David.
 

hojtjejen

Ducce
Gick med
20 Mar 2005
Ort
borlänge
Hoj
Monster 900
Slipbert skrev:
2052520 hur länge håller dem på jag fyller i november är de lönt att köpa mellan hojj då ? Eller venta till nästa år? ler har de med vädret att göra? :confused:


det har mycket med vädret att göra..
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top