Uppklassade förare inför 2004, Lista

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Chrille skrev:
Se där! Nu kommer Jalle schlöö ner dej när han ser dej nästa gång..... :fatta!

Det är lugnt! Han har :rock och :öl för mycket och blivit helt :va i skallen så han har glömt detta tills nästa gång vi ses!

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oscar skrev:
Jalle Du borde ju vara given skrev:
Härligt Einstein!!!! Kände på mig att det var någon som skrapade ihop ett halvt poäng, men jag kunde inte komma på vem...

:FU

Tänk om du kunde hänga med lite Oscar Osnuten.

Påkörd i starten R1000 Knutstorp: 0,25 poäng
Åkte hem från KM Knutstorp: 0,25 poäng

1/2 poäng alltså.

PS 1.Förresten kan man använda 100% till ALLT, i alla fall på råsengård.
PS 2. Nej, jag glömmer inget - stryk kommer!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
oscar skrev:
Jalle Du borde ju vara given skrev:
Härligt Einstein!!!! Kände på mig att det var någon som skrapade ihop ett halvt poäng, men jag kunde inte komma på vem...

:FU
Sitt inte här och var näbbig. Leta upp lite bra skogsvägar istället :banana

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Åsa #96 skrev:
F'låt då... har missat det team namnet helt...
Blir det mkt :banana

Valmers, ska du till Karlskoga på SO-festen nu på lördag? Jag ska ;)

Bra det, då kan du hålla ställningarna där. Själv ska jag övervara en dubbel trettioårsfest i mina uppväxttrakter.....nu gäller det att ladda för seriös spritförtäring igen, efter alla år i fjollkarlstad. Börjar med att lyssna på Meduza ikväll, så kommer nog de gamla takterna tillbaka.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ajajaj Valmers. Du kan inte fjolla med bara musikträning om du ska komma i form. Du bör gå hårdare fram.

onsdag - drick HB som inte kolats så att det fortfarande har kvar den där sanna doften av glesbygd. En rejäl grogg på hallonsaft för att simulera "blanddrycken är slut" är ett minimum.

Torsdag - klappa på med en ljus finkel/cola-grogg. Du vet att du kommer hånas av dina gamla kamrater om de kommer på dig med att blanda grogg i proportioner som innebär att du gör åt med mer blanddryck än brännvin.

Fredag - Nu är det dax att testa vad den gamle kroppen tål. Simulera kappdrickning genom att i tät följd dricka öl, whisky, vodka och runda av med absint för den är jättestark. Klappa sedan till en polare för att han har knullat din kärring en gång på högstadiet och gå därefter och bli utslängd på din lokala pizzeria.

Lördag morgon. - nu ska du känna den där gamla hederliga "aldrig att jag visar mig på stan nykter igen"-känslan och ringa och be polarna om ursäkt. Då är du redo!

Och drick nu inga Bacardi-breezers, cider, parasoll-drinkar eller andra flickdrickor. Du vet lika väl som jag att det är fel.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chrille skrev:
.....Och drick nu inga Bacardi-breezers, cider, parasoll-drinkar eller andra flickdrickor. Du vet lika väl som jag att det är fel.

Du vet mycket väl vart jag är uppväxt; den där typen av drycker kommer inte innanför dörren på den festen. Minst ett av födelsedagsbarnen citerar med lätthet hela E. Hitler & Luftwaffe-monologer. Köpsprit är närmast ett skällsord. Jag BÄVAR inför söndagens bakrus....

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Härligt att se så många bekanta namn och även en hel hög från SH :tummenupp

Inte konstigt att det gick som det gick i 125jr när man har gubbar som Cajback som går o blir A-förare :Bugar

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
kajlyl skrev:
Härligt att se så många bekanta namn och även en hel hög från SH :tummenupp

Inte konstigt att det gick som det gick i 125jr när man har gubbar som Cajback som går o blir A-förare :Bugar

Det är bara att träna mera :)

CA

Team Krypton-Superbike rockar!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA CBR 1000RR
Endurance

Chrille skrev:
Va?? När var hur??

Ja det va nästan rätt om endurance.. Det e så här, jag körde Endurance VM finalen i Italien den 5 okt Ihop med Carlberg och räcertobbe... Det va kanon kul och en jävla bra erfarenhet!!! Känns gott att bli omkörd av dom stora boysen... typ bonntempi.. hehe!!! Vi kom på en 16 plats!!! Klart nöjd! :) Så jag e redan uppklassad därför inte med på den listan!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:
... Jag BÄVAR inför söndagens bakrus....

Jag och Stina ska till Arvika på söndag, Vore kanske lämpligt att tvinga dig bjuda på kaffe när vi ändå har vägarna förbi.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
No1 skrev:
Känns bra att uppklassningen är klar!!

Känns även bra att start numret i superbike är klart!!! No 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Bugar

No1...

Ps! Gissa en gång vem som veeeeeeeerkligen ville ha det startnumret... :banana Ds!

Du har läkt bra då? Tycker det är dax att komma med lite skvaller om dig själv nu Patrik, du är ju något av en profil. Ska du behålla hojen iaf? Hur funkar kroppen, har rehaben gått så bra att du redan VET att du ska tävla nästa år?

Om uppklassningen säger jag som Gert Fylking "ÄNTLIGEN", men du hade ju kunnat vara smidigare med startnumret :brynad

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
fan va bra ja kan köra rookie 1 år till!!! lär ju gå ännu fortare med min nya 03:a nu hehe :squid

/ANDERS Brink

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
No1 skrev:
Känns bra att uppklassningen är klar!!

Känns även bra att start numret i superbike är klart!!! No 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Bugar

No1...

Ps! Gissa en gång vem som veeeeeeeerkligen ville ha det startnumret... :banana Ds!

Blir nog inte så populärt det där tilltaget..

/B

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...