Skicka ett mail till Lodnert så kanske du får din efterlängtade a-licensMacke skrev:Nån som vet när alla uppklasningar blir klara? Så man vet hur konkurrensen ser ut nästa år? He he he
Kolla senaste protokollet på Svemos hemsida där står det!!Macke skrev:Nån som vet när alla uppklasningar blir klara? Så man vet hur konkurrensen ser ut nästa år? He he he
Nr:18 skrev:Skicka ett mail till Lodnert så kanske du får din efterlängtade a-licens
Goodstuff skrev:
Ska du bli en sån där evig b-förare som jag? Du är ju fortfarande ung med en framtid inom sporten. Själv får man vara glad att man undvek uppklassning så att jag kan försöka vinna ERF-serien nästa år som b-förareMacke skrev:Eeeeh, jag vill helst inte ha nån A-licens tack...
Edit: Är tydligen lika dålig på att hitta på SVEMO.se som på att köra hoj. Vart finns det där protokollet?
Nr:18 skrev:Ska du bli en sån där evig b-förare som jag? Du är ju fortfarande ung med en framtid inom sporten. Själv får man vara glad att man undvek uppklassning så att jag kan försöka vinna ERF-serien nästa år som b-förare
Innebär det att de inte för köra R1000 nästa år?Macke skrev:Shit, många uppklassningar...
Så ser det ut i R1000 (Totala SM ställningen)
Rookie = B-förare så de får inte köra R1000 om de inte kan få Svemo att klassa ned dem till B-förare igen.sandstream skrev:Innebär det att de inte för köra R1000 nästa år?
Eller väljer de själva?
Om man klassas upp till A-förare för man inte köra rena B-klasser. De kan dock ansäka om att inte bli uppklassade.sandstream skrev:Innebär det att de inte för köra R1000 nästa år?
Eller väljer de själva?
Rookie 600 & 1000 är bara för b-föraresandstream skrev:Innebär det att de inte för köra R1000 nästa år?
Eller väljer de själva?
sandstream skrev:Okej!
Men hur gör de som har rejält preppade hojar i R1000 när de blir uppklassade?
Säljer hojen och köper en ny för att köra NSBK?
För det finns väl inget annat alterantiv om man vill kör 1000cc?
flykay76 skrev:Ja när man ser den där listan på Svemos hemsida och man vet att en del av nämnda har knappt kommit i mål på hälften av racen och är en bra bit iväg från ett snitt på 8 poäng/tävling eller 40 totalt, ja då föll ju verkligen ens stolthet att ha blivit A-förare...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|