monsterkeso
Får jag bajsa på din fis.... ?
Hur ska man gå tillväga om man vill dela med sig utav sina egna mc-relaterade filmer o videos, och inte har tillgång till någon egen webplats att länka till??
SH servern kanskemonsterkeso skrev:Hur ska man gå tillväga om man vill dela med sig utav sina egna mc-relaterade filmer o videos, och inte har tillgång till någon egen webplats att länka till??
gixxxerracing skrev:SH servern kanske
gixxxerracing skrev:SH servern kanske
Swedie skrev:Då kan du inte ladda upp en film. Endast bilder tillåts. Filmer tar för mycket plats.
Välkommen...monsterkeso skrev:Tack, men jag är dagsfärsk på sporthoj, och dessutom inte speciellt begåvad vad gäller "web-slang" ... så??
Du har rätt fel av migSwedie skrev:Då kan du inte ladda upp en film. Endast bilder tillåts. Filmer tar för mycket plats.
Tackar ödmjukast....gixxxerracing skrev:Välkommen...
Klabbe85 skrev:Googla lite. Det finns sidor där du kan ladda upp filmklipp gratis och sen är det bara att länka dit!
Hinner inte själv nu! Måste dra iväg till jobbet!
Det finns t ex. en sida www.putfile.com som man kan ladda upp filer på.monsterkeso skrev:Hur ska man gå tillväga om man vill dela med sig utav sina egna mc-relaterade filmer o videos, och inte har tillgång till någon egen webplats att länka till??
NSR_Martin skrev:Vi kan ev tänka oss att hosta din film.
Kontakta mig, PM eller MSN om du har.
Vill främst veta hur många MB filmen är på.
Kolla min profilsida, det är johns server..monsterkeso skrev:Hej, tack för visat intresse. Det rör sig om allt från 20 MB till typ 200.
Har Filmat o redigerat ca 10 talet filmer hittills, och fler lär det bli.
Innehållande lite stunt´s med Quad och cross, och bankörning (motard & Quad) och lite annat smått o gott....
Mvh
LocDog skrev:Det finns t ex. en sida www.putfile.com som man kan ladda upp filer på.
Har tyvärr inte provat själv så jag vet inte om det är krågligt.
Edit:
Googlade lite: http://www.google.se/search?hl=sv&q=free+file+upload&meta=
Gör så...de finns massa bra på nätet, det gäller som sagt bara att hitta på demonsterkeso skrev:Hej, och tack. Ska kolla runt lite o se...
Förvånad över den backup jag fått på denna websajt...
Tack.
Mvh.
Vi kan hjälpa dig, kontakta mig på MSN... (skaffa om du inte har, man överlever inte utan msn )monsterkeso skrev:Hej, tack för visat intresse. Det rör sig om allt från 20 MB till typ 200.
Har Filmat o redigerat ca 10 talet filmer hittills, och fler lär det bli.
Innehållande lite stunt´s med Quad och cross, och bankörning (motard & Quad) och lite annat smått o gott....
Mvh
porec skrev:här kommer en bra tråd.... där ligger massa filmer från folk på SH
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=83118
ja ser det nu att Hultman hade hjälpt dig med det...monsterkeso skrev:Tack men mina filmer ligger redan där. / Henkan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|