Fast det där är ju när man kör kolonn, inte signaler till mötande hojar...En googling bort. Själv varnar jag inte för polis med ett snurrander finger (inte hjälmklappning) utan enbart med en "sakta ner" signal.
Fast det där är ju när man kör kolonn, inte signaler till mötande hojar...En googling bort. Själv varnar jag inte för polis med ett snurrander finger (inte hjälmklappning) utan enbart med en "sakta ner" signal.
...vilka andra signaler annat än "sakta ner" eller "polis" skulle du vilja visa mötande hojar, "kör fortare"?Fast det där är ju när man kör kolonn, inte signaler till mötande hojar...
Undrar om inte det susade förbi en dylik maskin när jag stod ute och krattade grus? I Fäggeby. En av MÅNGA hojar som passerar här.Tur och retur Hedesunda till Falun för att besikta VS1400 idag med originalljuddämparna monterade, hälsade på alla, inklusive mopeder. Ett undantag, ett övningskörade par fick nedtryckande hand upprepade gånger när polisen stod på 56'an vid Rörberg och vinkade in fordon. Själv körde jag lagligt hela vägen, dit iaf. Körningen hem över Fäggeby, Husby, Stjärnsund, Gammelstilla, Främlingshem var lite mer inspirerad.
Jag till och med tankade på DIN-X Fäggeby i fredags på eftermiddagen och tog roliga vägen till Husby och vidare.Undrar om inte det susade förbi en dylik maskin när jag stod ute och krattade grus? I Fäggeby. En av MÅNGA hojar som passerar här.
148? Den enda med fyra Saabar i arsenalen.En av MÅNGA hojar som passerar här.
Räknar bara till tre på går'n än så länge.. Äger visserligen 4 på papperet, men den fjärde är just bara papper..148? Den enda med fyra Saabar i arsenalen.
Fan va surt. Om jag möter dig lovar jag att du får en kram!Och för att återgå till tråden..
Sen jag köpte min nuvarande hoj, Husqvarna 701 Enduro, så har ingen hälsat på mig. Jag har visserligen inte lagt så jättemånga mil på vägar med möte men nog har jag vinkat lite fånigt utan gensvar några gånger.
Som förare av vit adventurehoj ber jag härmed officiellt om ursäkt.Av de ca tio vita adventurehojar jag mötte i onsdags (de körde inte i grupp utan mötte dem pö om pö under hela resans gång, regnet skrämde väl bort andra typer av hojar) hälsade inte ens hälften. Jag hälsade t.o.m. på mopedister - som hälsade tillbaka! Sen fundrar jag, vad är det som är så speciellt med en VIT motorcykel?
Ber om ursäkt å alla adventurehojars vägnar eller för att du har en VIT hoj?Som förare av vit adventurehoj ber jag härmed officiellt om ursäkt.
Av de ca tio vita adventurehojar jag mötte i onsdags (de körde inte i grupp utan mötte dem pö om pö under hela resans gång, regnet skrämde väl bort andra typer av hojar) hälsade inte ens hälften. Jag hälsade t.o.m. på mopedister - som hälsade tillbaka! Sen fundrar jag, vad är det som är så speciellt med en VIT motorcykel?
Som förare av vit adventurehoj ber jag härmed officiellt om ursäkt.
Dom borde ha .
Jag hälsar alltid. På alla.
Jag hälsar för jag tycker det är trevligt.Ber om ursäkt å alla adventurehojars vägnar eller för att du har en VIT hoj?
Trevligt! Fler borde våga prata med okända och sprida glädje!Jag gjorde tvärt om förra året.
Några tyskar på HD med fräna västar stod i Målilla och såg vilsna ut.
Så jag frågade på tyska om de behövde hjälp med något, men de var bara oense om hur långt till de skulle köra, tydligen ont för röven på stelben.
De blev i alla fall glada för min fråga.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|