aline skrev:Hej alla!!
Någon som vill komma med lite uppmuntrande ord...?? Ledsen... Var hittar man en grabb som VET vad han vill?? Tips emottages gärna!! Har ju hojen, men det är ju en vild hona!! Får väl trösta mig med henne iallafall... Alltid något!!
KRAAAAM på er
sharpedge skrev:Om du för tillfället hamnat i lite mörker så kan du få låna min ficklampa
Shit pomfritt, vem har sagt att sexistiska inlägg florerar på det här forumetZeppelinare skrev:Två tjejer är aldrig fel, ni båda kan ju komma över till mig så kan ju jag trösta dig iallafall.
Aline skrev:Någon som vill komma med lite uppmuntrande ord...?? Ledsen... Får väl trösta mig med min vilda hona till hoj... Alltid något!!
raceman_peps skrev:Vad fattas dig då?
Vi vet att du är otrevligt, men måste du verkligen säga det oxå?Chris Ash skrev:Jag vill inte komma med uppmuntrande ord. Helt enkelt därför att jag inte kunde bry mig mindre.
Chris Ash skrev:Jag vill inte komma med uppmuntrande ord. Helt enkelt därför att jag inte kunde bry mig mindre.
2 ord till dig ditt dryga svin, fy faaaan va jag e trött på dig nu din förbannade idiot, låt oss aldrig ses IRL bögjävel:Chris Ash skrev:Jag vill inte komma med uppmuntrande ord. Helt enkelt därför att jag inte kunde bry mig mindre.
Ravetrancer skrev:2 ord till dig ditt dryga svin, fy faaaan va jag e trött på dig nu din förbannade idiot, låt oss aldrig ses IRL bögjävel:
SUG KUK!!!!!!!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |