Uppsala OPEN!!

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
UPPSALA OPEN 27/9-03

Samling vid Örbyhusbadet Kl:13.00 för att kunna åka till en väl lämplig platts för att köra senast kl:13.30

Vi kommer att Lotta alla stegar i Örbyhus.
Dom som ska köra riktiga Open 201m och 402m måste köra fordonet som det ska framföras på racet från Örbyhus till racet. Det är inte föraren som tävlar utan fordonet. Så förare får bytas.

Vi kommer även att lotta lilla klassen där för att allt ska gå fort och smärtfritt när vi väl börjar köra. Stora hojarna ska få den tid de behöver för att svalna mellan racen.

Reglar lilla klassen. :fakta
Max 1002cc:tummenupp
Inget överladdat typ lustgas :D eller turbo
Inta ha någon förlängning eller stödhjul/stegrinsstag.
Inte hojen lägre än att en planka kan på 10cm föras mellan fram och bakhjul utan att ta i.
Hojen behöver inte köras till raceplattsen utan kan tas på släp el. dyligt.

:hördu Självklart så skall Hjälm,Skinnställ/Gortex ställ, handskar och stövlar av mc typ användas. Annars så får man inte deltaga.

100Kr 201m Stora OPEN
50kr 402m Stora OPEN
50kr 201m Upp till 1002cc
20kr 201m W-2 :rock (vid intresse)

Dom som vill Åka från Uppsala kan samlas vid kl:11.45 vid MAX för avfärd vid kl:12.00 till Ö-hus där lottning sker.

Hoppas det blir kanonväder :banana

Last edited:

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Helt oki att komma med bil. Men vill du vara med o köra så har du missat något :D

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
hehe, njae, jag hade bara tänkt att kolla, det enda fordon som jag har som går på 2 hjul är min vanliga cykel och den går inte så fort =)
har ni bestämt vart ni ska sen, det finns väl igentligen bara 2 ställen att åka på men det skulle vara kul att veta vilket av dom.

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Bobbo V skrev:
hehe, njae, jag hade bara tänkt att kolla, det enda fordon som jag har som går på 2 hjul är min vanliga cykel och den går inte så fort =)
har ni bestämt vart ni ska sen, det finns väl igentligen bara 2 ställen att åka på men det skulle vara kul att veta vilket av dom.

Tierp!

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Guld!

Väl mött där!

EDIT: Vilken tid kommer ni dit ungefär?

Last edited:

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
xx skrev:
Kl:13.52 Skulle jag tro...

hehe, ok, exakt och bra =)

Vill ni ha mycket "bilpublik" så kan jag kanske fixxa lite folk! men jag förstår er om ni inte vill ha dit så mycket bilar...

Last edited:

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Bobbo V skrev:
hehe, ok, exakt och bra =)

Vill ni ha mycket "bilpublik" så kan jag kanske fixxa lite folk! men jag förstår er om ni inte vill ha dit så mycket bilar...

/jocke

Inget vi strevar efter...(Statister)
Men folk som vill se och uppleva racen är välkomna att titta så länge dom inte är i vägen för oss. Men som vanligt brukar vi styra upp det rätt ordentligt.

BOMBER

Guest
Tjena! Så vi som kommer från Sthlm ska vi mötas i Donken i Upplands väsby för att åka i gemensam trupp till Uppsala Open nu på Lördag??

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning