Ugluk skrev:Om det här nu ska vara en sticky kan väl Pingvinen städa tråden lite från OT-inlägg?
Det verkar du sköta rätt bra ändå
Ugluk skrev:Om det här nu ska vara en sticky kan väl Pingvinen städa tråden lite från OT-inlägg?
M:et skrev:Att du bor i en onanikoja räcker nog för nivå 3 =)
Edit: Vill bara poängtera att någon annan än jag skrivit detta när jag hade fest här igår...
Det var mina egna inlägg inlägg jag tänkte på i första hand, och quotarna på dom..Nalken skrev:Det verkar du sköta rätt bra ändå
Kreuger skrev:Jävla trevlig fest du hade igår M:et!!
M:et skrev:Nivå 4 först när man släpper över pensionärer vid övergångsställena....
Penguin: Pensionärer med långt blont hår och kortkort?! You scare me!Penguin skrev:Gör jag alltid, åtminstone de med långt blont hår och kortkort!
Nalken skrev:nåt sånt här kanske...
Det finns olika nivåer av medlemskap.
Nivå 3 , fullvärdig medlem: Du måste fixa en fest för åtminstånde 5 st URR medlemmar.
Kryptonit skrev:För att nå nivå 3 tycker jag att det inte bara är festade som räknas. Ordnar man kuliga evenemang som t.ex. minimotoåkning eller lasergamepangande klassas man också in i nivå 3
JoS skrev:Penguin: Pensionärer med långt blont hår och kortkort?! You scare me!
kortstubina skrev:Om jag inte miss minner mig finns även en nivå 5 alt. en förlängning på 3;
Att följa med URR:na och lämna blod någon gång i bland...vilket man gör genom att kontakta Affe_R1 för att få reda på datum för nästa gång.
Penguin skrev:Ja precis! Blodvite måste ha uppstått.....vid en krasch!
zeal skrev:appropå ingenting... hur går det med ... den hemliga delen!?
/z
TomK skrev:Nja, det där är ett sidospår för att förvilla folk - femte nivån uppnås om man kraschat snyggt på en banåkning
zeal skrev:appropå ingenting... hur går det med ... den hemliga delen!?
/z
TomK skrev:Nja, det där är ett sidospår för att förvilla folk - femte nivån uppnås om man kraschat snyggt på en banåkning
TomK skrev:Den fungerar utmärkt sedan tre veckor tillbaka! Du menar att du inte sett den ?!
( )
Ugluk skrev:Det var mina egna inlägg inlägg jag tänkte på i första hand, och quotarna på dom..
Penguin skrev:Ja precis! Blodvite måste ha uppstått.....vid en krasch!
Va tusan !!BLUERIDER skrev:APP APP !!! Minst helikopteråkning trodde jag va det som gällde
Alltså tog man i lite för mkt m.a.o
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |