Uppsala Roadrunners Tröja via sporthoj.com

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Det priset vi kom fram till var 500 för en sporthojs tröja med Uppsala Roadrunners på ärmen. och sedan som kryptoniten säger får man ju välja själv ifall man vill ha en egen slogan eller att ha "Uppsala Roadrunners" även som slogan på ryggen.
så ska jag ordna med swedie att vi ska skriva något speciellt i kommentarer så det ordnar sig med trycket.
återkommer inom kort.

annars kan man hålla på o justera i evigheter och då får man sedan sin tröja lagom till slutet av säsongen.. o det vill väl ingen..
/z
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Första, Andra och Tredje. Sporthojströjans design bestämd och klubbad. Övriga kommentarer om utseendet på tröjan kan ställas en bit bort så kommer vi aldrig analysera dem!
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
zeal skrev:
Det priset vi kom fram till var 500 för en sporthojs tröja med Uppsala Roadrunners på ärmen. och sedan som kryptoniten säger får man ju välja själv ifall man vill ha en egen slogan eller att ha "Uppsala Roadrunners" även som slogan på ryggen.
så ska jag ordna med swedie att vi ska skriva något speciellt i kommentarer så det ordnar sig med trycket.
återkommer inom kort.

Det låter bra! :tummenupp
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
fick svar från swedie nu:
och det går att beställa nu ! :tummenupp

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

Re: Uppsala Roadrunners Sporthojs tröja

500 japp! mer om ni kan.. men 500kr ska räcka!
Skriv "Uppsala Roadrunners" i Kommentar fältet så ska det lösa sig.

Johnny

quote:

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

zeal wrote on 06-05-2003 10:24:
Hej!

hur vill du att vi gör lättast med beställningen av dessa tröjor ?
här nedan är vad vi kommit fram till:
http://sporthoj.com/forum/showthrea...8308#post128308

dvs: Uppsala Roadrunners på den andra ärmen .
och sedan i princip som en "vanlig" sporthoj.com tröja.
om man inte vill ha någon egen slogan kan man väl helt enkelt skriva Uppsala Roadrunners som slogan så kommer det på ryggen också ..

pris: 500 sa vi va ?

ha det!
/Classe
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

så! vad väntar ni på !! beställ :whip :whip

/z
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
n'Lasse skrev:
Ok. Bra. Har jag fattat detta rätt nu att vi alla beställer oberoende av varandra via Swedies formulär? :confused: :confused: :confused:

svar ja. det blir bökigare på annat sätt. när det ändå finns en profil baserad beställning så kan man ju använda den.
/z
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Yo zeal!

Se till att Swedie har hajjat att det andra R:et i RoadRunners skall vara med stor bokstav! :fakta

RoadRunners

PS! Precis som du INTE har i din avatartext...... :D
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Penguin skrev:
Yo zeal!

Se till att Swedie har hajjat att det andra R:et i RoadRunners skall vara med stor bokstav! :fakta

RoadRunners

PS! Precis som du INTE har i din avatartext...... :D

:bow for the mighty President of RoadRunners [penguin] your wish is my command..

/z
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Jag har beställt min tröja via formuläret nu, och jag skrev i meddelanderutan att jag skulle ha en Uppsala RoadRunners-tröja så jag hoppas att som du gjort upp med Swedie allt klaffar nu zeal! Tack för ordnandet iaf! :tummenupp
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Swedies formulär? :confused: Var finns den?
 

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
För dem som liksom jag betalar via Nordeas Internetsystem så kan jag meddela att man måste lägga till två nollor i kontonumret för att det ska funka. Dvs 827010045661527

Kanske gäller andra bankers system också.
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
[vånda]
Mitt ställ som jag kör i nu är ganska stort. Om jag beställer en XXL-tröjja så kommer jag se jättestor ut. Skaffar jag en mindre tröjja (som jag kan ha civilt) så syns den ju inte när jag åker hoj.
Jag kan ju inte behöva köpa en ny skinnjacka som är slimmad för att jag vill köpa en Sporthoj.com Tröjja! :mad:

Vad göra? Skaffa T-shirt? :confused:
[/vånda]
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
JoS skrev:
[vånda]
Mitt ställ som jag kör i nu är ganska stort. Om jag beställer en XXL-tröjja så kommer jag se jättestor ut. Skaffar jag en mindre tröjja (som jag kan ha civilt) så syns den ju inte när jag åker hoj.
Jag kan ju inte behöva köpa en ny skinnjacka som är slimmad för att jag vill köpa en Sporthoj.com Tröjja! :mad:

Vad göra? Skaffa T-shirt? :confused:
[/vånda]

Kanske skaffa både en stor och en liten tröja? :crash
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
JoS skrev:
[vånda]Vad göra? [/vånda]

Köp en tröja i normal storlek som du kan ha under stället åsså får du slita av dig jackan varje gång vi stannar! :crash

Jag beställde i normal storlek för jag kör nästintill aldrig med något över skinnstället. :fakta
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Penguin är full av självklarheter. Jag tror jag följer hans råd! :fakta
 

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -04
Ja, det är en lurig fråga. L eller XL? :confused:

Man vill kunna ha den både över stället (särskilt när jag åker i Svall hehe), och under om man nu mot förmodan skulle försöka sig på att posa! (Jag gör inte sådant, men jag har hört att det finns folk som har posing som hobby) :tummenupp
 

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
NinjaNurse skrev:
Ja, det är en lurig fråga. L eller XL? :confused:
Jag beställde L för jag tänkte kunna ha den utanpå stället. Men vid närmare eftertanke så är nog det:

1) för litet för att ha utanpå stället
2) för stort för att ha utan ställ

Alltså kan jag inte ha tröjan alls! :eek:

Måste pm:a swedie och ändra till en XL! :fakta

Eller vad tror ni som har Sporthojströjor? Krypto och Ugluk har jag för mig har sådana redan. Vad tror ni jag ska ha för storlek för att ha utanpå stället (med ryggskydd)?
 
Last edited:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
n'Lasse skrev:
Eller vad tror ni som har Sporthojströjor? Krypto och Ugluk har jag för mig har sådana redan. Vad tror ni jag ska ha för storlek för att ha utanpå stället (med ryggskydd)?

Jag har en L.
Det var riktigt tajt till en början, men de töjer sig efter ett tag. Man kanske får ta med i beräkningarna att jag dock har lite fettbrist på kroppen trots att jag är stamkund hos de flesta skräpmatsställen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top