JoS skrev:Bra initiativ.
Jag personligen fastnade för den gråa som jag tror Mattias tog fram.
Jag har den på desktoppen, men får ej lägga upp den. Jag har lagt upp ca 14Mb bilder så jag får ej lägga upp fler!
Här är en länk:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=295628&postcount=37
Sb skrev:En liten undring..
På vissa loggor står det UARR och på vissa URR, vad är det som gäller egentligen?
/Sb (som personligen föredrar URR för att det är lättare att säga )
Sb skrev:En liten undring..
På vissa loggor står det UARR och på vissa URR, vad är det som gäller egentligen?
/Sb (som personligen föredrar URR för att det är lättare att säga )
JoS skrev:Bra initiativ.
Jag personligen fastnade för den gråa som jag tror Mattias tog fram.
Jag har den på desktoppen, men får ej lägga upp den. Jag har lagt upp ca 14Mb bilder så jag får ej lägga upp fler!
Här är en länk:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=295628&postcount=37
xx skrev:Anledningen att det står UaRR på vissa är för att Mäster Penguin tycker att Uppsala förkortas U-a Vilket det gör när man skriver varifrån man kommer om man bor här då förstås.
Nope, men med lite fantasi kan man få det till Upplands Nya Tidning... Det är ju fel.Tinatjejen skrev:Förkortas Uppsala Nya Tidning (eller va faen den nu heter?), UaNT då?
JoS skrev:UaRR talar mer om var man kommer ifrån som XX skriver (framförallt U-aRR). URR kan betyda lite vad som helst. Unga Rally Räsers?!
Om man framhäver RR (med UaRR) så blir det lite RoadRacing över det hela.
Observera att jag inte är riktigt säker på vilket av alternativen som är bäst. UaRR eller URR. U-aRR tycker jag inte om.
Penguin skrev:Så talar en insiktsfull människa! Jag håller med helt och fullt. MEN, för att komma runt problemet så måste vi ju faktiskt inte ha med nån förkortning på en ev logga/tröja. Det kan ju stå Uppsala RoadRunners helt enkelt.
Min röst går iaf till UaRR.
Ungaalkoliserade- Rally Räsers?JoS skrev:D
UaRR talar mer om var man kommer ifrån som XX skriver (framförallt U-aRR). URR kan betyda lite vad som helst. Unga Rally Räsers?!
NinjaNurse skrev:.
Och Tinatjejen, Upsala Nya Tidning stavas med ett "p" i Uppsala, precis som snapsen, enligt gammal tradition. UANT UaNT U-a NT? hehe.... skulle se kul ut...
EDIT: Gillar UARR och URR, men röstar nog som Tinatjejen på URR.
/NN
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |