Dags att uppdatera den då?Kryptonit skrev:Nytagen bild där mina värstingar är samlade
Anders Annell skrev:De är alltid kul att se fina hojar, speciellt när det är lite ovanligare, därför kastar jag in en bild på min. Det är en Harris Magnum 2 som jag köpte som ett lik för några år sen. Nu är den som synes lite finare, men det finns alltid utrymme för förbättringar. I vinter blir det motoroperation med syfte att få ut lite mer krut, kommer byta topp till en portad samt kammar, ska bli intressant och se vad det gör.
Hoppas att det kommer bilder på andra ovanliga hojjar men jag tror inte att nån är lika ovanlig som min
M:et skrev:Jaha, det var tydligen dags att uppdatera tråden lite efter påtryckningar från Bluerider(aka blåbäret)
Efter lite spånande kom förslaget "Extreme makeover" upp. (förstår ingenting???)
Bilder är Före, under och efter.....
BLUERIDER skrev:Mannen som gav Ratbiken ett ansikte...... Du kommer
att vinna lätt i år igen i tävlingen Årets Ratbike... eller hojen som
tog 200 liter olja på en säsong.....
Lotta skrev:Du Macke.....ska inte du ta och åka med ner till Göteborg i buss till Mc mässan?
Du har väl iofs annat ställe att sova på eftersom du är i från Göteborg, men ändå.... Åka buss som är så kul
JoS skrev:Blub: Sweet! Har du köpt den nu?
Ullis skrev:Tillökning i Uppsala & UaRR jan 2005
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |