uppskrivningen idag.....HELVETE!!!!!!

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Speedsoda skrev:
Bra tips :tummenupp ..
Vad kuggade du på?? Kan vara kul att veta så man inte gör samma groda själv! :)

Plaserade mej lite fel i korsningar och rondeller sen låg jag för länge på påfarterna på motorvägen.

Hur gör man för att citera 2 inlägg samtidigt?

SKa iaf ta några lektioner nu innan, finns tider lite nu och då bara man ringer och frågar, kunde fått en tid dan efter om jag ville, fanns 2 platser, men jag hade ju in5te övningskört nånting med riktig lätt mc så de var inte så konstigt att jag kuggade, blir några lektioner och försöka igen 8sep eller 15 sep nångång.. :) till nästa sommar är de bara ut och åka iaf..

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
Saabmosare skrev:
Plaserade mej lite fel i korsningar och rondeller sen låg jag för länge på påfarterna på motorvägen.

Hur gör man för att citera 2 inlägg samtidigt?

Får man tänka på det också då! :tummenupp

Den enklaste metoden att citera dubbla inlägg på= Tryck på svaraknappen för inlägg #1, kopiera den texten, svara på inlägg #2 och klistra in det kopierade från inlägg #1 i ditt svar!
Annars är det bara att skriva (QUOTE=Namn) Texttextblablabla(/QUOTE) fast med [ och ] istället för ( och ).

niklas_gripen

need for speed...
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
kawasaki kxf 250-04
Saabmosare skrev:

Gött att köra upp i Sävsjö, då slipper man många filer, rondeller och motorvägar.. hehe :tummenupp

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Speedsoda skrev:
Får man tänka på det också då! :tummenupp

Den enklaste metoden att citera dubbla inlägg på= Tryck på svaraknappen för inlägg #1, kopiera den texten, svara på inlägg #2 och klistra in det kopierade från inlägg #1 i ditt svar!
Annars är det bara att skriva (QUOTE=Namn) Texttextblablabla(/QUOTE) fast med [ och ] istället för ( och ).

Tack.. :)

niklas_gripen skrev:
Saabmosare skrev:

Gött att köra upp i Sävsjö, då slipper man många filer, rondeller och motorvägar.. hehe :tummenupp

Jag körde upp i gävle..:S bor i bollnäs, Bollnäs är typ drömmen för alla som ska ta mc kort, jättemånga som åker från många delar av sverige bara för att ta kort här uppe.. :S :p

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!