usch vad tråkigt det är att köra själv :(

Jag gillar att köra själv.
Ypperligt sätt att få rensa hjärnan på lite skit.
Ren och skär själavård :)

Jag tog hojen till jobbet igår och tog en sväng efter jag slutat. Hittade ingen att åka/snacka skit med. Det var inga hojar vid Skogis eller Donken vid Sveavägen så jag bröt några trafik regler och åkte hem istället, tråkigt...

Köra själv gör man bara när man måste. Köra med polarna är the shit! Lite som att knulla och runka.

vad är det dom inte gillar?
det ni gör på motorcyklarna eller vid rastplaserna?:rolleyes:

Nyköping är grymt. Händer saker här du bara drömmer om! :yoparty :D

Finns det några dagar eller någon tråd här för oss i Nyköping? Vet att Onsdagar är bra här i hamnen, men folket står juh bara och hänger där, eller blir det åka efter eller innan? Har inte så stor koll då jag oftast brukar vara upptagen vid den tiden... Men känner att jag oftast åker själv, men vore kul att åka med några andra någongång....

vad är det dom inte gillar?
det ni gör på motorcyklarna eller vid rastplaserna?:rolleyes:

Om vi undantar knark - vapen och prostitutionsaffärerna så är det väl sättet vi kör på som de tycker är lite jobbigt. De hinner ju inte med liksom.. :näsblod

Rastplatserna har inget med saken att göra. :gnissla

Finns det några dagar eller någon tråd här för oss i Nyköping? Vet att Onsdagar är bra här i hamnen, men folket står juh bara och hänger där, eller blir det åka efter eller innan? Har inte så stor koll då jag oftast brukar vara upptagen vid den tiden... Men känner att jag oftast åker själv, men vore kul att åka med några andra någongång....

Hoppa in på vår homepage www.skitfranmc.com. Regga dig i forumet och välkommen till att bli besudlad.

I alla hål.

:yoparty

Last edited:
jag måste tacka för alla bra inlägg! hoppas tråden hjälper andra o komma ut! inte många forum med denna kamratskap den saken är säker!

Jag bor i Hägersten.
Onsdagskörningarna är från lapplands väsby. Har inte varit med den än.
Skogskyrkogården hänger man och tittar och bubblar som någon redan skrivit.
Tycker man om att titta på stunt så finns det Lunda på tisdagar..
Tror nästan det finns saker nästa varje dag i veckan. Gäller bara att hitta dem. :D
okok då är jag lite visare :tummenupp

Håller med det är skittrist. När jag träffade tjejen blev det helt annat, hon ville ut mer än jag , kunde nästan bli sur på mig om jag inte kände för att köra he he. Skaffa donna och åk tilsammans så slipper man pussla med att det skall stämma med när andra kan köra osv.
Det hände typ en gång i månaden att jag och min polare råkade vara jobb o barneldiga samtidigt så vi kunde köra, annars blev det grupp-körningarna som gällde. Nationaldagsrundan o Skånevårturen med McK Vilse som jag för övrigt varmt kan rekomendera, ja kanske inte till dig men om någon från skåne sitter med samma problem. Tror dom har en på sensommaren oxå?

Sköt om er.....
köper man en sån bland mc-tillbehören? ;) nej men det vore skoj! :tuttar

För mycket poliser i Katrineholm. :D
De verkar inte gilla oss någe vidare..

Åh fan heller,,,:mad: det Nyköpingpolisen som kommer hit och gör fartrazzia med jämna mellanrum, de är fan totalt hänsynslösa när de kommer :arsele

Åker Lena Handén med er..... :D :D

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back