UT epoken går i graven...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad var anledningen?
Det finns i och för sig fler medlemmar som bannats permanent men som återuppstått illa kvickt med andra namn så det kanske löser sig

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vad var anledningen?
Det finns i och för sig fler medlemmar som bannats permanent men som återuppstått illa kvickt med andra namn så det kanske löser sig

swedie tyckte att han spammade för mycket och det var tydligen några som hört av sig till swedie och kommit med synpunkter på UTs stil här på forumet... personligen tycker jag att r1man spammar fan så mycket mer (och konstigare med för den delen), och vad jag vet har väl inte han blivit bannad än iallafall?:va å andra sidan har man inte hört nåt från honom på ett tag så... swedie kanske börjar ta i med hårdhandskarna i största allmänhet? är det här slutet för OT-forumet!?:confused: :gråta :(

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Är inte detta ot? Borde då inte kamhundstrådar numera leda till ban? eller att visa samma djüwtewbklipp, mm? Skitsnack är kul men att bestämma vad som folk har rätt till att tycka är kul är kommunistiskt. Ställer i ledet!:mad:

MC Doktorn

Guest
En viss "rörelse och åsiktsfrihet" men 92,3% av det han sa var bara massa blaj.Jag tyckte han va ganska kul ibland iof.
Om man låter spammet få härja fritt kommer detta ta över forumet.
Inte mycket av det han sa var MC relaterat.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Fan va synd. Det hade nog gått bättre om han hade haft skinnstället på sig.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

skäggstubb

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2008
Hoj
Bandit 600 SÅLD
Han är tillbaka.. Tror jag iallafall.. vet inte.. har inte varit med här så länge men de är någon som nu mer kallar sig bara UT som säger hej i "jag är ny" forumet.. är de han???

Ulf G

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gott och blandat
Alltid tråkigt när en välkänd profil blir bannad från ett forum, men till slut kan även välkända profiler få bägaren att rinna över. Man kan inte låta folk vara kvar bara för att dom hängt med länge och skrivit mycket... Been there, done that.

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

SH utan UT, r1man,starstriker och alla andra sköna människor är inte SH, i mina ögon dog en bit av sporthoj.

(Okej ibland var det lite överdrift på det hela)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln