Utdela spöstraff till Viasat!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Alltså, vilket jävla piss!!!! :mad:

Här sitter man med Viasat, och tror att man ska få se STCC och Stocksport.
Men neeej då, det visas LIVE på ViaSat Sport 3, som inte går att få genom det kabel-tv abbonnemanget som jag har... Har bara 1 o 2...

Blir surpuppa som fan, men ser i tablån att sammandraget visas på söndagen 20.30 på Viasat sport 2. Perfekt!!! :tummenupp
Fridlyser detta klockslag på söndagen, och slår mig ner framför TV'n. Jaha, då visar dom bara STCC och JTCC. Blir skitsur och kollar på Viasats hemsida. Enligt tablån så är det ett nytt sammandrag 00.30 samma kväll..
Fan vad sent, men vafan... Vill ju se stocksport!!!

Håller mig vaken ända fram till 00.30 (ska upp klockan 06.00), för att bara upptäcka att dom visar repris på samma sammandrag som dom visade 20.30... :kocko Alltså repris på reprisen typ... och ingen RR...

Går ju inte ens att hitta på deras jävla hemsida vad dom visar i dom olika sändningarna. Står bara "Motorsport STCC". Och när jag ringer dom så vet ju inte ens kärringen i telefonen... "Vaddå MC, är inte STCC bilar?" :kocko

Hittade nu på STCC's sida "STCC Support
Magasinsprogram supportklasser Måndag 30/5 Kl 22.00 (repris söndag 5/6 18.00)" På Z-TV!! Alltså en vecka efter racet! Och då lär det väl vara 2 minuter Stocksport...

Sen är man ju på Falken den helgen, så man får väl rikta in sig på reprisen helgen efter. Alltså två veckor efter själva racet...

Å vafan är det med STCC's hemsida då? Vet dom ens om själva att det går MC tävlingar på STCC helgerna? Vart hittar man förarna? Bilder? Reportage? Startlistor?

Vilket jävla piss!!!!! :mad:

/Surgubbe

Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag kan berätta hur det var så får du föreställa dig rejset varv för varv ;)

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Om någon har spelat in det på VHS så kan jag rippa till dautaformaut .... eller DVD

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Jag skrev just ett lång inlägg om hur JÄVLA kassa SVT och all annan svensk media är på RR och andra "mindre" sporter. Troligtvis hade ingen orkat läsa mitt inlägg.. Så jag tror jag ska maila till SVT alla större tidningar och förklara för dem hur usla de är på svensk idrott. För så så fort det inte handlar om fotboll eller hockey...då är de de sämsta av de sämsta.

/JPS

Sedan visar idioterna K1 :kocko

Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jörgen Player Special skrev:
Sedan visar idioterna K1 :kocko

Vad är det för fel på det? Om nu "små" sporter ska visas borde de inte dela på tiden. Eller ska rr ta över all tid för små sporter?

Förövrigt är kick/thaiboxning bra mycket manligare än rr. RR är bara kul. :tungan

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Jonte VSB R-T skrev:
Vad är det för fel på det? Om nu "små" sporter ska visas borde de inte dela på tiden. Eller ska rr ta över all tid för små sporter?

Förövrigt är kick/thaiboxning bra mycket manligare än rr. RR är bara kul. :tungan

Säg att du driver med mig nu...

Last edited:

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Jonte VSB R-T skrev:

Du får ju läsa vad det är jag skriver till att börja med. Sedan kan du inte på allvar mena, att du inte tycker det är obegåvat, att visa K1 i Sverige när proffsboxning är förbjudet.
Sedan kan vi fundera på två andra saker i vårt samhälle som inte blir mindre och mindre våldsbenäget.
Du tycker inte det visas tillräckligt med våld i TV?
Tror du Thai/kick/K1 är ett bättra sätt att fostra ungdomar än tex RR eller annan motorsport? Jag tror inte det.

Så ser jag på saken

/JPS

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Drar du ett snitt på deltagarna på K1-galan och en vanlig SOtävling så är det trevligare folk på RR-tävlingen. Betydligt mindre kriminella och ett avslappnat gäng helt enkelt, fuckorna går på K1 lixom.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
BMW R90s skrev:
Å vafan är det med STCC's hemsida då? Vet dom ens om själva att det går MC tävlingar på STCC helgerna? Vart hittar man förarna? Bilder? Reportage? Startlistor?

Vilket jävla piss!!!!! :mad:

/Surgubbe
Vem är förvånad? Grattis SVEMO.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...