JAG måste veta senast på Söndagkväll! Måste bekräfta bokningen senast måndag 13:e på f:m...TomK skrev:Anmälan senast måndag - innebär det måndag som nu på måndag den 13/9 ? Ska höra med gumman om hon vill följa med på lite kryss...
Kongo skrev:Se där! nu är det bara EN till som behövs! (Alltså kan vi bli fler, men 10 var MINSTA antalet så om vi blir fler så är det bara kul!!)
Lotta skrev:För det är Åbo vi ska till efter båtändringen, fortfarande 24 timmars kryss och båten går från sthlm 20.10.
Beställde B-hytter, och eftersom några av oss är par så har jag fixat att man sover två och två men fick fyrbäddshytter iaf! Har fem hytter, så singelgrabbarna får väl vara fler i sina hytter...TomK skrev:Så... vad blir det för typ av hytter B- eller C-klass ? Jag brukar föredra B-klass, då det ligger över vattenlinjen och dessutom är närmare till bar och taxfree m.m. Bussen går 17:40 från centralen i U:a på fredag den 8:e gissar jag ?
Tar du American ExpressKongo skrev:Ska försöka(kan inte lova )ta mig ut till "The Rörk" I kväll 13/9., så om det är någon som ska med och känner för att dega kryllningen så kan ni göra det där!
Kongo skrev:Beställde B-hytter, och eftersom några av oss är par så har jag fixat att man sover två och två men fick fyrbäddshytter iaf!
He, he näe tyvärr kan jag inte ta kort, men självklart så PM:as kontonr...Bluegreengrey skrev:Tar du American Express
Du får gärna PM:a ditt kontonr annars så för jag över direkt på ditt bankkonto smidigt o enkelt (om jag inte kan lämna meddelanden så får du 591kr så vet du det är min betalning )
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari