Ute och frös på salabacksgatan?

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Såg en hojpajjsare åka förbi utanför fönstret alldeles nyss!
(salabacksgatan kl18:20)
Undrar hur kallt det ska bli innan vissa lägger ner hojåkandet för denna säsong!

Men så fort man hör en hoj åka så känner man feta dragningar
till hojjen som står ivardagsrummet, JAG VILL UT O KÖRA HOJJ!

Ne vi måste hitta på något snart grabbar o tjejer så vi inte
dör av våran hoj absitens!

Ut och dansa på juldagen ligger väll som närmast, men något annat kul på
lut måste väll gå att fixxa till?

Ha det gott nu i julstugorna! :tomten
Kramar på er!

Spela lite :machinegu kanske : )

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jo det är inte utan att man känner av lite abstinensbesvär. Höll på att få krupp häromdan när en gammal kompis försökte sälja en kittad R6:a till mig. Skulle jag kunna mobilisera mod så skulle jag definitivt råna en bank. Är så sugen på att köpa en racer att jag nästan är beredd att kränga gathojen, men jag vill ju inte missa allt roligt gatåka heller ju! :huvet

Nån som vet nåt bra sätt att komma över lättförtjänta pengar på ett någorlunda lagligt sätt??? :4skrika

Men hur som helst, det är ju snart dags för mässan och sedan går det fort fram till våren får vi hoppas. Tills dess får man försöka roa sig bästa man kan. :gnissla

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Roa sig bäst man kan = :tuttar :censored

Eller så Ser man till att köpa riktigt mycket autosol
så man kan puttsa ordentligt på klenoden :hihi :kär

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
Penguin skrev:
Nån som vet nåt bra sätt att komma över lättförtjänta pengar på ett någorlunda lagligt sätt??? :4skrika

Tja ... fins säker ¨ågot läkemedelsföretag som vill testa någon helt ny oprövad medecin mot någon hemsk sjuktom... Tror att sälja sin egen kropp är det bästa om man vill ha snabba pengar :zpy

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
mibe04 skrev:
Tja ... fins säker ¨ågot läkemedelsföretag som vill testa någon helt ny oprövad medecin mot någon hemsk sjuktom... Tror att sälja sin egen kropp är det bästa om man vill ha snabba pengar :zpy

Helt rätt!

Sälj din kropp och bli rik :) Quintiles i Uppsala brukar söka testpersoner för olika läkemedel.
Man kan dra in rätt bra med pengar om man pallar att dom tappar blod på en och att man sover kvar några nätter..
Blodförtunnande och och antidepprisiva medel är några exempel, givietvis får man välja vilka tester man vill vara med i.

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Ja nu när vi är så deppiga över att det är så långt kvar till Säsongen så kan vi ju försöka tänka att vi har iaf en HEL säsong framför oss, värmer lite för mig i alla fall (inte en halv, inte 1/3 kvar utan en HEL säsong :) )

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Den bästa säsongen är juh nu!!!

Det är juh så att åka skoter är roligare än att åka motorcykel!

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Har iof bara kört 3 olika snöskotrar och måste
hålla med till stor del!
Men det är juh inte lika anedralinframmkallande för fem
öre att köra skoter.

Ligga med framhjulssläpp i en kurva e fan så mycket
mera beroendeframmkallande än rammla i pudersnö : )

H a E n Go Hjul :=)

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Tänk dig att komma körandes på en riktigt fin skogsväg, du åker över en backe, får ett perfekt skidlyft över backkrönet och det bara yr snö omkring dig!!

Eller, du kommer körandes på samma skogsväg, du vet att lite längre fram är det en underbar vänstersväng, så du låser bandet lite så att du kommer in i svängen på ställ och sen ger du fullt genom resten svängen ´å du känner att det bara släpper ´å släpper ´å PANG! så får du fäste så att det känns som att du skjuts iväg ur en raket!!! UNDERBART!!!

/Jocke

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
hehe, jo jag blev alldeless till mig när jag satt och skrev det.. :drool Tråkigt att all snö är borta nu bara... Jag funderar på att flytta till nått ställe där det garanterat snö på vintern och sol på sommaren, tyvärr så har jag inte hittat det där stället än, men jag fortsätter sökandet! Om det är nån som har nått tips så PM:a mig!

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
snöskoter kan ju vara kul om man antingen bor norröver där vintrarna är långa eller är beredd at åka upp dit ofta, här nere är det aldeles för kort snösäsong för att det ska vara värt att lägga speciellt mycket stålar på en snöskoter.
Sen tycker jag tat hojar är roligare att köra med, men det är ju en smaksak.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
plus det uppenbara att det måste vara minus grader för att gå köra skoter. Själv så älskar jag värme och plusgrader : )

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tänkte bara meddela att jag kört hoj idag... en GSXR600... :banana :squid

(jävla skräpdesign på vissa saker på den cykeln, men när den väl var ihopplockad och fick hjälp med startgas, så snurrade det på bra)

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
psssst,(hemligt)
Behöver någon lite pengar för en billig pening så säg till förfan!!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...