Utgång för hojåkare 6/9!

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
På lördag drar vi tjejer till Aladdin o partar efter vi har traschat Kakans lgh, det går fort den är liten o vi många ! :D :yoparty

Såååå.....har ni fyllt 27, så kan ni ju komma till dit på kvällen vet ja !!

www.aladdin.nu

:fyllisar :banana :hoppa :cpparty :Rockbanan :hoppa :fyllisar :banana

Angående klädkod fick jag detta svar på min fråga:

Hej

Hel och ren inga sneakers.

Mvh
Aladdin

Last edited:

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
nu kom jag ihåg varför jag aldrig går dit... bara massa hojbrudar som hänger där :p

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:pannkyss Prillan jag gillar å ha dej som vice verkställande fixare när jag är ute på dåligheter om kvällarna och nätterna :rolleyes:

Bar 54 blir bra de :) Så gott folk se till att komma dit å parta med oss.

122025 PM:a mej så kan du få mitt mobilnummer, så kan du ju samman stråla med oss så kommer du säkert in, vi är ju alla över 23 och några över 30 också ;) Så vi fixar in dej om du vill med.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Sorry sågningen men va faaaan !:huvet
Stället kryllar ju med hormonstinna, fjuniga pubertetsarsel från förorterna.
Oftas också trångt som satan då dom släpper in för mycket folk.

Hade ni inte ett annat ställe på tapeten, både större fler barer och dansgolv.:Rockbanan

Ja visst man får inte komma in om man har gympadojjer men det går ju att fixa !:tummenupp

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Instämmer med föregående inlägg. Blir det Bar 54 så kommer inte jag.
En kul lördagkväll för mig inbegriper inte att umgås med halvkriminella tonåringar från förorten med det senaste rånarbytet i form av en guldlänk hängande runt halsen.

Det finns hur många ställen som helst att välja mellan men ni lyckas att välja något som endast är snäppet bättre än Gröne Jägaren.

GÖR OM GÖR RÄTT!!!

Det som är viktigare än ålder är stil och sätt. Tillåt mig att småle, det finns varken stil eller sätt på detta ställe.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Oki;
Kvarnen
Kellys
Patricia
Snaps
Debaser Slussen
Kickis
Karlsson & co
Berns
Debaser Medis
Sodra Bar
La Isla

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-
Det som är viktigare än ålder är stil och sätt. Tillåt mig att småle, det finns varken stil eller sätt på detta ställe.

Nu får jag faktiskt tillrättavisa dig lite då du har riktigt fel, de har visst ett jävla sätt där.

och till Kakan Grattis.
Nu har du uppfyllt din del enligt det gamla talesättet:
"Det finns inga kvinnor äldre än 23, och inga män äldre än 12."

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:huvet :näsblod Jag ger här med upp hitta ställe ni då...hör av er till mej när ni vet så går jag dit då.

och till Kakan Grattis.
Nu har du uppfyllt din del enligt det gamla talesättet:
"Det finns inga kvinnor äldre än 23, och inga män äldre än 12."

:lol tackar så jag vart 23 igen mmmm :) kul ;)

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:huvet :näsblod Jag ger här med upp hitta ställe ni då...hör av er till mej när ni vet så går jag dit då.
DU/vi HADE ju hittat ett alldeles utmärkt ställe, men plötsligt skulle vi ta ansvar eventuella fjunisar som inte kommer in där?!? :mattias

Om vi ska ta ansvar för hela SH när vi gör saker tillsammans, ska vi då också se till att bara åka till ställen dit de som inte har körkort eller motorcykel kan ta sig och vara med?!? :mad:

(Veronica på seminarium och inte på humör)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
DU/vi HADE ju hittat ett alldeles utmärkt ställe, men plötsligt skulle vi ta ansvar eventuella fjunisar som inte kommer in där?!? :mattias

Om vi ska ta ansvar för hela SH när vi gör saker tillsammans, ska vi då också se till att bara åka till ställen dit de som inte har körkort eller motorcykel kan ta sig och vara med?!? :mad:

(Veronica på seminarium och inte på humör)

Håller med, en ännu grinigare skattmas som letar tillgångar i ett likviderat bolag!

Aladdin funkar för mig så jäkla skitbra!!:yoparty :yoparty

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.
Ääh, vad fan är det för jävla gnäll!? Stället spelar väl mindre roll så länge man har trevligt sällskap.

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Oj, vilken diskussion det blev om ställe... Tycker Kakan ska få bestämma då det är hon som fyller år! Men om hon inte känner att hon orkar så får väl ngn annan ta beslut.

Själv känner jag att ett stort ställe är lite dumt iom att alla kommer spridas för vinden, lätt att tappa bort folk då. Men jag orkar inte heller bry mig längre, blev för stökigt...

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Håller med, en ännu grinigare skattmas som letar tillgångar i ett likviderat bolag!

Aladdin funkar för mig så jäkla skitbra!!:yoparty :yoparty

Ska vi på aladdin så får vi inte ha tenniskor eller liknande, inte jeans osv och detta varierar kan variera rätt duktigt beroende på vem som står i dörren. + att de är rätt stort på aladdin och lätt att tappa bort varandra där. Tänkte de kunna vara roligt med ett ställe där de är lät att hitta varandra.

Nä jag tänker inte ansvara för nån annan än mej men jag erbjöd mej efter som jag är av den typen. Men men jag orkar inte hålla på att leta ställe så jag bryr mej inte helt ärligt ni som vet vad som är bra välj då ett å så går vi dit.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Ääh, vad fan är det för jävla gnäll!? Stället spelar väl mindre roll så länge man har trevligt sällskap.

Har ingen lust att träffa samma klientel kvällstid som jag sitter och förhör på dagtid.
Men gå var ni vill om det inte passar mig kan jag alltid åka hem!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vilket larv, det spelar ingen roll om man går till ett litet eller stort ställe, alla sprids för vinden och "gruppen" slittras i vilket fall som helst.

Det är ändå roligast när man är hemma och jag lägger härmed ner min röst om gemensamt utgångsställe och koncentrerar mig på Kakan och att trasha hennes lgh.

Ha en bra dag, även nu fjunisar. :tungan

/ V.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jäkla vilket tjabbel...

Damn...

Det kommer aldrig att enas om ett ställe som alla gillar, komemr in på, inte splittras på, inte har rätt klädsel för osv...

Har aldrig var på 54 och inte Alladdin heller...
För mig kvittar det...
Jag kommer ha på mig jeans o om nått ställe inte släpper in folk med jeans (vad är det man ska dra på sig en vanlig festkväll om inte jeans) då är de korkade i skallen... Puncgkt...

Vi får se var vi hamnar.,.. Sällskapet gör stället... :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...