Utgång för hojåkare 6/9!

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Ska vi på aladdin så får vi inte ha tenniskor eller liknande, inte jeans osv och detta varierar kan variera rätt duktigt beroende på vem som står i dörren.

Så här står det i deras "gästbok":
Är jeans ok?

Hej! Ville bara kolla ifall det är ok att ha blåjeans e.dyl (tjejer) på Aladdin. Tyckte bara det vore intressant att veta ifall jag skulle vara på jeanshumör.

#
Från admin:

Absolut så länge de är städadae och snygga jeans, välkommen, mvh,

Skrivet av Aladdin den 2008-05-01 19:49:21

Men jag ska inte lägga mig i, jag har inte varit på Aladdin sen jag stod bakom rouletten när det var styrdanskvällar på 90-talet :näsblod

F.ö håller jag med Izah (ang. klientel på jobb/fritid)

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Vilket larv, det spelar ingen roll om man går till ett litet eller stort ställe, alla sprids för vinden och "gruppen" slittras i vilket fall som helst.

Det är ändå roligast när man är hemma och jag lägger härmed ner min röst om gemensamt utgångsställe och koncentrerar mig på Kakan och att trasha hennes lgh.

Ha en bra dag, även nu fjunisar. :tungan

/ V.

Ja, alltså, jag kan lätt skita i utgången och oxå ha som mål att trascha Kakans lgh! :yoparty Haha, men det är som du säger, klart roligast hemma ändå! :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
MÅSTEalla gå til samma ställe och hänga ihop i höften? De e ju oftast roligast när man värmer, har man tur så värmer man så bra att man inte hinner med något annat!

De e många människor samt viljor och man kan inte tillmötes gå alla, personligen kan dock liten Tant finna det högst misstänkt att man ej äger ett par skor som ej är gymnastikskor allra helst vid vuxen ålder.....

fast alla kanske e hip-hopare innerst inne...

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Ok.......ska jag ändra i första inlägget ????
Är på jobbet, men jag kan smita in o ändra....OM ni bestämmer till vad ! ;)
Smsa mig nån när ni vet !!!:yoparty

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Alllllllladdddddiiinnnnnnnnnn here we come... *asg*

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:näsblod om jag lägger mej undersängen i morgon så är de för jag känner mej förvirrad bara så ni vet :rolleyes:

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
En kul lördagkväll för mig inbegriper inte att umgås med halvkriminella tonåringar från förorten med det senaste rånarbytet i form av en guldlänk hängande runt halsen.
GÖR OM GÖR RÄTT!!!

Det som är viktigare än ålder är stil och sätt. Tillåt mig att småle, det finns varken stil eller sätt på detta ställe.

Nu ska vi inte klanka ner på folk som bor i förorten! Ey Len!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag skiter i var vi hamnar, huvudsaken är väl att vi partar & har kul ihop.

Resten av SH folket skiter jag också i, de kan gärna få dra precis var de vill.

Nu är det snart dags, på rätt sida av dygnet är vi iaf :)

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Japp, nu är vi på rätt sida om dygnet! Själv har jag laddat med asdålig sömn och nu jobbar jag... Eh. Ska hem och taktik-vila lite sen så jag pallar med allt tjattrande och vin!

Woohooo! :yoparty :banana :fyllisar :Rockbanan :tummenupp

Dr.Bike

Guest
Finns det något vettigt ställe som släpper in de som är under 25? Så upp med förslag :)

Varför ska du ha barnen med dig? :tungan

Japp, nu är vi på rätt sida om dygnet! Själv har jag laddat med asdålig sömn och nu jobbar jag... Eh. Ska hem och taktik-vila lite sen så jag pallar med allt tjattrande och vin!

Woohooo! :yoparty :banana :fyllisar :Rockbanan :tummenupp

Have a ball! :tummenupp
Lite avis att man inte ar hemma... :(

MÅSTEalla gå til samma ställe och hänga ihop i höften? De e ju oftast roligast när man värmer, har man tur så värmer man så bra att man inte hinner med något annat!

De e många människor samt viljor och man kan inte tillmötes gå alla, personligen kan dock liten Tant finna det högst misstänkt att man ej äger ett par skor som ej är gymnastikskor allra helst vid vuxen ålder.....

fast alla kanske e hip-hopare innerst inne...

Jomen det ar väl klart att man på yngre tonårsvis måste hänga ihop som en babianflock! Det är ju helt ok att dra från ställe till stalle, vart och ett sämre än det förra bara för att någon/några inte kommer in.
(p.g.a tennisskor, för omdömeslös fylla, stökigt uppträdande)
Självfallet måste majoriteten vika sig för sånt.
Var inte så nedlåtande! ;)
Var lite solidarisk nu :kram

:näsblod om jag lägger mej undersängen i morgon så är de för jag känner mej förvirrad bara så ni vet :rolleyes:

Stackars goa Kakan... hoppas du får en superkväll! :krama

Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Have a ball! :tummenupp
Lite avis att man inte ar hemma... :(

Hehe, skulle du verkligen palla med att hänga med en hel drös med vindruckna kvinnor? Kommer ju låta som en hönsgård plus att fler kvinnor än två är katastrof så vi kommer ju aaaldrig att enas om ett ställe, ngn kommer bli sur. :D Men det är kärlek, det hör till! :tuttar Tror vi kommer få tok-roligt i vilket fall! Yay! :wiggle

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept