Utgång i köpenhamn!!

Linkan_85

Guest
Hej.

Ska till köpenhamn en sväng i helgen. Tänkte kolla med alla sporthojsfantaster om det är någon som vart där mycket o kan rekomendera nå ställe/område/disco att gå ut på? Har försökt hört mig för, men det verkar som ingen känner till något om denna stad..

Så kom igen alla o berätta nu vart :tuttar håller till:yoparty

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Fullständigt onödig info följer: Men jag vette' fan vad stället hette. Men vi var där på en svensexa (inte min), och det var parallellgatan till Ströget och stället låg en halvtrappa ner vid något mysigt torg. Där kostade shotsen 10dkr. Det blev många. :D

Linkan_85

Guest
Kanon tack... alla svar uppskattas!!! Ska försöka göra den stan osäker oxå :youparty

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Fullständigt onödig info följer: Men jag vette' fan vad stället hette. Men vi var där på en svensexa (inte min), och det var parallellgatan till Ströget och stället låg en halvtrappa ner vid något mysigt torg. Där kostade shotsen 10dkr. Det blev många. :D

Om du tänker på den baren som har ett par biljardbord, så är det Australian Bar.

Jag har lite vänner i Köpenhamn som är i 20-25-årsåldern, kan kolla med dom. Vad är ni ute efter för typ av ställe? Bara kröka så bra/mysigt/billigt som möjligt, eller ska det vara discotypen med dansgolv och skithög musik?

Var på ett disco med dom för 2 år sedan där inträdet var 200dkk. Men drickat var gratis efter det.... Nej, jag var inte nykter den kvällen.

Linkan_85

Guest
Hej!
Tack ja vi är ute efter nått stort disco.... Vad det kostar spelar inte så stor roll....
Tack på förhand

Om du tänker på den baren som har ett par biljardbord, så är det Australian Bar.

Jag har lite vänner i Köpenhamn som är i 20-25-årsåldern, kan kolla med dom. Vad är ni ute efter för typ av ställe? Bara kröka så bra/mysigt/billigt som möjligt, eller ska det vara discotypen med dansgolv och skithög musik?

Var på ett disco med dom för 2 år sedan där inträdet var 200dkk. Men drickat var gratis efter det.... Nej, jag var inte nykter den kvällen.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Jag har PMat dom via facebook, hoppas de är hemma ikväll och kan svara :p

Detta svar har jag fått. Fast jag hittar inte till ställena :

"
Hey skalman..
That was discoteque IN - La Hacienda.
There is A-bar that we where at last time.
Then there are La-bar, NASA, Krasnapolsky
And there are a numbers of places but those are some of the bigger places to go..
"

IN - La Hacienda var stället för 200dkk med fri sprit som vi var på för 2 år sedan. 2 stora dansgolv om jag minns rätt.

La Hacienda / The Dance Floor
Nörregade 1 (4/D3)
1165 Köbenhavn K
Tel: +45 33 11 74 78

Edit: glöm inte uppdatera vart ni gick och hur det var :>

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala

"
Hey skalman..
And there are a numbers of places but those are some of the bigger places to go..
"

IN - La Hacienda var stället för 200dkk med fri sprit som vi var på för 2 år sedan. 2 stora dansgolv om jag minns rätt.

Nörregade 1 (4/D3)
1165 Köbenhavn K

Blev du rånad eller?? vi casha 70 danska förra sommaren.

Linkan_85

Guest
Hej!!

Nu hemkommen efter en slitsamm helg i köpenhamn... O ställena vi var på hete kullorbar nattklubb där man pröjsa 60 dkr o drack hur mycket öl man ville innan kl 1, men där var det dock bara ett litet dansgolv o väldigt ungt folk... sen gick vi vidare till Emma´s som vi tyckte var riktigt bra... vet inte om det var inträde där men jag pröjsa iaf inget.... där boka vi spritbord o betala 100 dkr helröret :yoparty så det blev ett antal flaskor vill jag lova...

Men efter ströget som alla skriver hitta vi inga klubbar.... bara ställen så som The bubbliner o såna barer. Men klubbarna fans dock vi gater vid sidan av...

Måste dock inflicka att man måste besöka kristiania om man e där...vare sig man röker lr inte.... så jävla coolt ställe...blev helt såld!

Häpåré

"
Hey skalman..
"

Nörregade 1 (4/D3)
1165 Köbenhavn K

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...