Det hjälpte inte sist...gpf skrev:det finns om det krävs
Det hjälpte inte sist...gpf skrev:det finns om det krävs
Så vi är kvitt?Anneli.a skrev:Mmm.. ja vet..
Nähä? vad skall jag göra då???Anneli.a skrev:
Mattias skrev:Get a room igen.
Sweedo skrev:Nähä? vad skall jag göra då???
HahahAnneli.a skrev:..du får göra vad du vill faktiskt... själv ska jag nog ta o rasta hunden..
Caffe skrev:Frida, har du sympatiknäckt din backspegel iom att min gumma blev misshandlad?
Lucky9 skrev:Men... Men... Asså... Vill du gifta dig med mig?
Flickor som bjuder en Lucky9 på whisky lever farligt. dom riskerar att aldrig bli av med mig.
Men jag lär ju få konkurens av Sweedo... Pfft. Han e ju bara dubbelt så stor som jag. Å är det whisky vi slåss om så har han inte en chans.
/Lucky9
Frida skrev:Du är den första som frågar! Jaha, då säger vi väl det då! Vilket datum? Sweedo kan va tärna. Eller va det heter Nä, nu ska jag iväg å prova brudklänning! Eller kanske man kan ha skinnställ? Puss på dig, min blivande make
Tänk dig vilket underbart liv: åka hoj på dagarna och dricka whisky på kvällarna (å mysa lite ) Kan inte bli bättre!
GAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!Lucky9 skrev:Å Sweedo som tärna! Vilken perfekt idé! Han kommer bli så söt i rosa klänning. Gpf kan oxå få vara tärna... Så kan du kasta buketten till nån av dom... Sen kan vi gå på deras bröllop och festa nån månad efter (och ge tillbaks brödrosten vi fick av dom i present...).
Frida skrev:Hm, det var en backspegel på en sån där sak med fyra hjul som strök med när Frida gasade fram genom stan.. Det gäller att hålla sig borta när Bumsen och Frida kommer!!
Du är den första som frågar! Jaha, då säger vi väl det då! Vilket datum? Sweedo kan va tärna. Eller va det heter Nä, nu ska jag iväg å prova brudklänning! Eller kanske man kan ha skinnställ? Puss på dig, min blivande make
Tänk dig vilket underbart liv: åka hoj på dagarna och dricka whisky på kvällarna (å mysa lite ) Kan inte bli bättre!
Caffe skrev:Ett snedsteg där Lucky9 och jag tar henne ifrån dig DIIIIREKT!!!
Anneli.a skrev:Nädu! ..för då e de min tur!...
Caffe skrev:Du kan få ta Lucky9 om du vill
Anneli.a skrev:Försök inte!..
Caffe skrev:Framförallt är det väldigt praktiskt om batterierna skulle ta slut
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|