SmackMan skrev:serpentinen e ju godast! vad hade no för tid?? jag hade 18 sek..
det bästa jag fått är 20 sek...... men håller på och förbättrar mig.
SmackMan skrev:serpentinen e ju godast! vad hade no för tid?? jag hade 18 sek..
marcus_136 skrev:16-17 har jag lyckats pressa , och då höll jag 50 på tillbaka vägen.
Padde skrev:På min uppkörning tyckte han jag körde för fort en gång så jag fick köra om, alså att jag inte tog det så pass lungt som man behövde. Så det där med att ligga och pressa tiderna är ju inte så rekomenderat. Han sa att det inte var till någon nytta att köra så fort, Bättre att ta det lungt och köra fint och få en tid runt 19-20 sekunder.
a dom ska avskaffa den i januari 2005philsson skrev:Om jag minns rätt så har dom avskaffat garagevändning nu.. fast de kanske va till nästa år
kullberg2 skrev:a dom ska avskaffa den i januari 2005
philsson skrev:skönt föresten.. garagevändningen var nog de svåraste
uggla skrev:Bland det lättaste när man kunde den, och svåraste att lära sig, tycker jag
kullberg2 skrev:imorgon har jag då uppkörning, hoppas bara det inte är isvägar
har tid 8:30. Men nu ska jag ut och öva gv och serpentin!
a hehe , man måste ta det lungt , hoppas inte det är frost då blir det jobbigtspectre skrev:ta det lungt som fan när du har bromsproven, det är frost på marken i vissa delar av sverige ( strängnäs har haft det 2 nätter i rad ) så tare försiktigt som fan i helvete med frambromsen så du inte lägger omkull miton.
kullberg2 skrev:a hehe , man måste ta det lungt , hoppas inte det är frost då blir det jobbigt
jo det är väl så man får göra....spectre skrev:bromsa med skorna istället, som när man cyklar ( räser cyklar på en gubb eller kärring cykel. )
men uppkörningsgubben måste ju förstå att det är svinhalt, var där en timme innan du har uppkörning så att du får känna lite på underlaget och så. Då ere nog ko-lungt.
jag klarade nästan uppkörningen, manöverbanan alltså allt gv, serpentin och sånt gick klockrent men jag torska på att jag inte saktade ner tillräckligt i korsningarna och att jag inte höll på bromsarna i korsningarna, ändå tyckte jag att jag körde extra försiktigt och långsamt. Men men får fixa kortet i april, då kommer jag defentift att få kortet.......Padde skrev:Hur gick det på uppkörningen nu då?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |