aidem
Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Nystartad tråd som börjar med ett par inlägg från Challange 2009 tråden:
Där P-son helt oproviserat drar igång....
Det enda du lärt dig är väl o rensa bort lecakulor snabbast. Där klår du oss lätt
Amen va fan nilssson_. Jag ville ju bara du skulle med för tältets skull.
passagerare...tss inte ens om du hade kunnat åka bak på mig hade du blivit så snabb som mig
Jo vilken syn det skulle vara att se p-son el quman springa fram o tillbaka med sändaren.....de skulle få flytta den 100m för din skull nilssson_ för att du skulle få 2sek tillgodo...fast jag tror inte det räcker ändå för att klå mig
Där P-son helt oproviserat drar igång....
HEEELT underbar tråd !!
Borde inte en liknande startas för kommande tors-fredags bataljen.
Enligt överenskommelse på midsommarafton står det ju mellan Nilsson & ajdem, längst ut i lecakulorna efter rakan vinner !! Henke Hå skall nog vara coach !!
Som depåchef för dagen kommer jag & Quman självklart att springa omkring i med laptimerfyren längs rakan lika fördelaktigt som ersättning trillar in från nämnda krigare
Hur ska henke kunna coacha oss o visa. Vi kommer ju ligga varv före...Jag först sen någonstans där bak kommer nilssson_ n Någon som har en kamera?? Tänkte jag kunde rikta den bakåt. Mot nilssson_
jag har lärt mig hur man får bort folk från banan så passa dig.
Det enda du lärt dig är väl o rensa bort lecakulor snabbast. Där klår du oss lätt
Jasså det blev utmaning! Trodde bara det var så att du inte vågade anmäla dig till körningen om inte jag också lovade att jag skulle med, så du kanske skulle ha en att passera..men nu blev jag taggad på utmaning pga p-son
Längst ut i kulorna tävlingen tar nog Henke hem
Du p-son, ditt koNtonummeR?
Amen va fan nilssson_. Jag ville ju bara du skulle med för tältets skull.
passagerare...tss inte ens om du hade kunnat åka bak på mig hade du blivit så snabb som mig
Jo vilken syn det skulle vara att se p-son el quman springa fram o tillbaka med sändaren.....de skulle få flytta den 100m för din skull nilssson_ för att du skulle få 2sek tillgodo...fast jag tror inte det räcker ändå för att klå mig