Dessutom behöver han väl en plats han kan meka på? Har inte sett hojen gå rent en enda gång i år.
får jag bara rullning på skiten så stoppar inget mig
Du p-son, ditt koNtonummeR?
Mohahahaha det är sant Ska vi skramla ihopa till en trampsats till honom så går den iaf på ren benkraft
Jaja så har du något att skylla på varför du inte hinner med. "den orkar inte bla bla bla" Hur var det nu Du köpte större för det skulle gå fortare? Fortare omkull då eller
Hör du din anabolstinnade tonåring..trampsats hör hemma på din plutthoj. Glöm nu inte stödhjulen...du har ju knappt styrfart gosse. (P-son på min sida efter detta inlägg )
Känner mig redo !
Har en "ny" gul som går att gazza zatan med
Han e ju faktist skadad åckså
Lite handikapp får han väl ha :
Jasååå Hyndan höll inte... Gaffel haveri? Min står förvisso oxå hissad. Nya sulor ska på men fan inte lönt förrän man vet vilket väder
Bara lasse å thomas med som skall komma igång å häklas lite nu då
(JA, självklart har jag läst bloggen !! )
Thomas blir inget problem, får jag bara ett gott grepp om hårflätan hans så har han inte en chans att köra ifrån mig!
Då ska jag köpa med mig ett par burkar ärtsoppa till i morgon kväll!
Lars, du vinner lätt TC kör inte om det är fuktigt på banan. Bara att cruisa hem heatseger efter heatseger.
Ska du trycka upp t-shirts för att fira segern?Det är nog mest för att han är rädd att håret ska bli blött. Jag ska ta med en badmössa åt honom så ska vi nog få ut honom på banan.
Ska du trycka upp t-shirts för att fira segern?
I så fall bör du ha en slogan, "TC/CD, on a Highway o Hell"
[YOUTUBE-ID]Xv24N8H1KyI[/YOUTUBE-ID]
Gillar textraden 0:45 in, "I'm going down, party time. My friends are gonna be there too"
Jag vann i torrt aidem vann i upptorkande, jag vann i blött .. Sen krashade jag vilket var mindre bra.....
AjajajajJag vann i torrt aidem vann i upptorkande, jag vann i blött .. Sen krashade jag vilket var mindre bra.....
Jag vann i torrt aidem vann i upptorkande, jag vann i blött .. Sen krashade jag vilket var mindre bra.....
Ska man bli snabb så måste man ta reda på var gränsen går. Det vet väl du om nån.det ser ut som du har använt bågen som jordfräs
"Fajten" mellan Lars och Korven vanns av Lars då han var den enda av de två som faktiskt startade hojen på två dagar, han var ju tvungen att köra in den i släpet igen.
Ska man bli snabb så måste man ta reda på var gränsen går. Det vet väl du om nån.
"Fajten" mellan Lars och Korven vanns av Lars då han var den enda av de två som faktiskt startade hojen på två dagar, han var ju tvungen att köra in den i släpet igen.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|