UTMANING - inOFFICIELL POKERTURNERING, ONSDAG 3/9 (nätbaserad)

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Åhh nice, hade missat denna tråd. Noterade att du spelar ikväll abstruse, är taggad som fan nu:p..

Mitt nick är tHOORd. Är dock bannad från chatten sen min start på svenska spel för ett antal år sedan, tydligen får man inte kalla sina motspelar vad som helst trots fylla. Bara så att ni vet, om ni inte tycker att jag verkar så pratglad vid bordet:)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Mitt nick är tHOORd. Är dock bannad från chatten sen min start på svenska spel för ett antal år sedan, tydligen får man inte kalla sina motspelar vad som helst trots fylla.)

:rofl

Varför är jag inte förvånad? :tomten

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
:rofl

Varför är jag inte förvånad? :tomten

Haha, man behöver ju itne bli permanent bannad för ett litet misstag=). Jag fick till och med svenska spel att maila ett utdrag av vad jag hade sagt.. Det var verkligen min sorts humor;) Hur som haver, ville bara inte uppfattas som dryg när jag inte svarar på tilltal vid bordet:)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Haha, man behöver ju itne bli permanent bannad för ett litet misstag=). Jag fick till och med svenska spel att maila ett utdrag av vad jag hade sagt.. Det var verkligen min sorts humor;) Hur som haver, ville bara inte uppfattas som dryg när jag inte svarar på tilltal vid bordet:)

Du får gärna klippa in dialogen så man kan läsa om ditt lilla tilltag... :D

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Du får gärna klippa in dialogen så man kan läsa om ditt lilla tilltag... :D

Fråga - Måndag-11-12 18:53 PM
Tjena!

Jag har blivit permanent bannad från eran chatt. Detta pga att jag inte har följt reglerna. Dumt nog så hade jag inte läst igenom reglerna innan jag nyttjade chatten, men jag förstår också vad man får och inte får säga. Trodde dock inte det var så hård koll då man ibland blev triggad av medspelare.

Hur som helst, jag inser vad ordet permanent betyder men förhoppningsvis så lägger ni lika mycket vikt bakom det ordet som vi svenskar lägger bakom ett livstids fängelsestraff. Dom flesta blir ju en aningen äldre än 15-20 år dvs. Till min fråga då, finns det möjlighet att ni kommer lyfta denna ban någonsin eller är jag svartlistad for all eternity?

Jag undrar även om det finns möjlighet att få reda på vad jag har sagt och vilka regler jag har brutit då jag till mesta dels är berusad så har jag ett ytterst dåligt minne. Man brukar likna mig med en guldfisk. Om det är möjligt så får ni gärna maila mig ett utdrag på vad jag har sagt så att jag kan skämmas lite och även förstå varför jag har blivit bannad.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Med vänlig hälsning
Ted

Svar (Kundservice Poker) - Måndag-11-12 19:23 PM Hej!
Du har skrivit:knulla min morsa. Jävla kåtarsel,Jävla bög med i programmet,sandra kukhuve,Jävla tattare,judejävel,fittnylle,smsa låna din fattiga neger.

Vi skulle kunna fortsätta men det är ingen ide.

Med vänlig hälsning!

Kundservice

Ta mina ord med en nypa salt, jag är oerhört trevlig i vanliga fall:).

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Fråga - Måndag-11-12 18:53 PM
Tjena!

Jag har blivit permanent bannad från eran chatt. Detta pga att jag inte har följt reglerna. Dumt nog så hade jag inte läst igenom reglerna innan jag nyttjade chatten, men jag förstår också vad man får och inte får säga. Trodde dock inte det var så hård koll då man ibland blev triggad av medspelare.

Hur som helst, jag inser vad ordet permanent betyder men förhoppningsvis så lägger ni lika mycket vikt bakom det ordet som vi svenskar lägger bakom ett livstids fängelsestraff. Dom flesta blir ju en aningen äldre än 15-20 år dvs. Till min fråga då, finns det möjlighet att ni kommer lyfta denna ban någonsin eller är jag svartlistad for all eternity?

Jag undrar även om det finns möjlighet att få reda på vad jag har sagt och vilka regler jag har brutit då jag till mesta dels är berusad så har jag ett ytterst dåligt minne. Man brukar likna mig med en guldfisk. Om det är möjligt så får ni gärna maila mig ett utdrag på vad jag har sagt så att jag kan skämmas lite och även förstå varför jag har blivit bannad.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Med vänlig hälsning
Ted

Svar (Kundservice Poker) - Måndag-11-12 19:23 PM Hej!
Du har skrivit:knulla min morsa. Jävla kåtarsel,Jävla bög med i programmet,sandra kukhuve,Jävla tattare,judejävel,fittnylle,smsa låna din fattiga neger.

Vi skulle kunna fortsätta men det är ingen ide.

Med vänlig hälsning!

Kundservice

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Var bara tvungen att citera hela inlägget så det finns kvar för efterlevande. Kundservice svar måste vara en stark Buzz-kandidat!!!

"Du har skrivit:knulla min morsa. Jävla kåtarsel,Jävla bög med i programmet,sandra kukhuve,Jävla tattare,judejävel,fittnylle,smsa låna din fattiga neger.

Vi skulle kunna fortsätta men det är ingen ide. " :rofl

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

För att vara diplomatiska kan vi uttrycka oss som så att kundtjänst i det här fallet näppeligen har varit för kraftfulla i sitt handlande? :D

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
För att vara diplomatiska kan vi uttrycka oss som så att kundtjänst i det här fallet näppeligen har varit för kraftfulla i sitt handlande? :D

Hahah, ja, jag var ju så charmig i mailet att jag hade förväntat mig ett svar liknande "Självklart kan vi lyfta bannen, vi gör det direkt. Vill du att vi fyller på ditt spelkonto också?"

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hahah, ja, jag var ju så charmig i mailet att jag hade förväntat mig ett svar liknande "Självklart kan vi lyfta bannen, vi gör det direkt. Vill du att vi fyller på ditt spelkonto också?"

Jag tror du misstolkar mitt inlägg. :pannkyss

Var är alla andra då? Det är ju bara korvis som verkar vara på g? Jag vill ju ha fullt krig i trådarna nu. Kanske inte av den kaliber du nyttjade i SvS-chatten dock... :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1. Korvgubbe - räksallad
2. Oddjob - 00Matte00
3. thoord
4. dark_messenger
5. R1monstret
6. medic- drbarris
7. kazmur
8. abstruse - kickboxer
9. freddola - kringlarn (om jag inte ska ut)
10. Powergrip
11. smallsocks

Last edited:

HPX

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Kawasaki ER-5
Hej hå!

Nyreggad sporthoj-medlem nåddes av rykten om poker-turnering. Är det öppet för anmälan eller är det endast för folk som hängt med ett tag?

// HPX

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Hej hå!

Nyreggad sporthoj-medlem nåddes av rykten om poker-turnering. Är det öppet för anmälan eller är det endast för folk som hängt med ett tag?

// HPX

Turneringen är för alla SH:are och inte bara för medlemmarna i någon inbördes klubb för beundran!

Så, välkommen till SH och välkommen till bords!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hej hå!

// HPX

Var det ditt intresse för hojåkande eller turneringen som fick dig att regga? Med tanke på att inlägget ovan är ditt första? :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
1. Korvgubbe - räksallad
2. Oddjob - 00Matte00
3. thoord
4. dark_messenger
5. R1monstret
6. medic- drbarris
7. kazmur
8. abstruse - kickboxer
9. freddola - kringlarn (om jag inte ska ut)
10. Powergrip
11. smallsocks
12. HPX

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hej hå!

// HPX

Senaste nytt:

Korvgubbe säger att han lurat hit dig för att du normalt sett skänker bort dina marker, så känn dig hjärtligt välkommen! ;)

HPX

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Kawasaki ER-5
Jag har besökt sh länge men pokerturren fick mig att joina... samt vissa påtryckningar från korvförsäljare!

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Kan väll damma av lite pokerskills så jag är på................

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024