Fråga - Måndag-11-12 18:53 PM
Tjena!
Jag har blivit permanent bannad från eran chatt. Detta pga att jag inte har följt reglerna. Dumt nog så hade jag inte läst igenom reglerna innan jag nyttjade chatten, men jag förstår också vad man får och inte får säga. Trodde dock inte det var så hård koll då man ibland blev triggad av medspelare.
Hur som helst, jag inser vad ordet permanent betyder men förhoppningsvis så lägger ni lika mycket vikt bakom det ordet som vi svenskar lägger bakom ett livstids fängelsestraff. Dom flesta blir ju en aningen äldre än 15-20 år dvs. Till min fråga då, finns det möjlighet att ni kommer lyfta denna ban någonsin eller är jag svartlistad for all eternity?
Jag undrar även om det finns möjlighet att få reda på vad jag har sagt och vilka regler jag har brutit då jag till mesta dels är berusad så har jag ett ytterst dåligt minne. Man brukar likna mig med en guldfisk. Om det är möjligt så får ni gärna maila mig ett utdrag på vad jag har sagt så att jag kan skämmas lite och även förstå varför jag har blivit bannad.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Med vänlig hälsning
Ted
Svar (Kundservice Poker) - Måndag-11-12 19:23 PM Hej!
Du har skrivit:knulla min morsa. Jävla kåtarsel,Jävla bög med i programmet,sandra kukhuve,Jävla tattare,judejävel,fittnylle,smsa låna din fattiga neger.
Vi skulle kunna fortsätta men det är ingen ide.
Med vänlig hälsning!
Kundservice
Ta mina ord med en nypa salt, jag är oerhört trevlig i vanliga fall
.