Utväxlingsfunderingar och clipslås mot nitlås

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Lite retail therapy är bara bra när man är lite nere.

Köp alla drev. I värsta fall så blir de en prydnad på lämplig spik på garageväggen.

Kan så vara, men det har en tendens att bli lite dyrt även om delarna var för sig inte kostar så mycket ;)

Har i dagsläget köpt allt jag kommer på som behövs för att serva upp hojen maskinellt och sånt som är totalt onödigt som avgassystem, nya blinkers, fällbara broms och kopplingsgrepp, nya handskydd som är stadigare. Bromsbelägg och drivpaketet är det det som fattas mekaniskt för att kunna gå igenom hojen ordentligt, även om de kanske i dags läget inte är helt slut.

Sen har jag funderat på att byta till fatbarstyre men det det jag inte riktigt varför, bara nån idé jag fått för mig:va
 
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Top