***!!!VÄRLDSREKORD i BURN-OUT!!!***

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
ska vi åka tillsammans från g-punkten den 30e då?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Re: Proimp...

mr_rockster skrev:
... i borås brukar väl gilla sådant här? Prata med de så fixar de säkert billiga däck och däckskrängare...
det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
När skall vi samlas på G-punkten då,det kan la vara fint och åka i samlad trupp i från GBG. Om samlingen i Borås skall vara 15:00, så blir det la bra om vi samlas vid G-punkten typ 14:00 så har man lite tid på sig.....eller?. :rock

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
okej

jag kommer ´ju så klart..........hade varit fint med lite sam åkning.......from da g-spot.........men hur blev det med däcken ????? Mitt e det inte mycket kvar på nu och kommer nog bli ännu mindre nu..........vill komma hem med.............skall man ta med eget däck eller ??? Kommer det finnas däckmaskin ???

Skall vi supa sedan också eller ??? JJJAAAAA

//Lilja

:squid
:öl :öl

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Åh shit. Jag har inte råd med ett nytt däck igentligen men skit i det, jag kan ju inte missa detta när det är i Borås! :rock :rock

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Re: Re: Proimp...

Ravetrancer skrev:
det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......

Då är det Avon då antar jag??

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
japp det är AVON.......

alla måste komma, vi måste bli mååååånga motorcyklar.....sprid detta till alla ni känner. Jaghar tryckt upp 150 affischer som denna i denna tråden som jag skall sätta upp.....om någon vill ha o sätta upp i sin hemstad typ borås, kom o hämta.

Sprid detta till alla ni känner o träffar på....

Mvh R

Och vi tjänar inget på detta förutom att vi alla kommer att få njuta av Guinness rekordbok o veta att vi var delaktiga......

Dezert

flames
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ZX-6R '99 med Rött Kåpglas och Röd Hugger
hehe ska jag vara med och burna så kommer jag nog behöva nytt däck på plats för de är inte så mycket kvar på mitt gamla nu :D

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
sammåkning

såååå, blir det någon sammåkning från da g-spot eller..........
:squid

ännu viktigare, blir det bärs på kvällen eller, kan vi inte säga ett ställe som vi går ut till, måste ju va någon som vill ta någar öl menar jag
:öl :öl

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Ravetrancer skrev:
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ni slösar ju på däck och natur i onödan! :mad:

Eller så är jag bara avis för att inte jag kan vara med =( Kan man inte göra en sympatibörnis här i Sthlm och komma med ändå? hehe

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Ravetrancer skrev:
Här blir det, så kom så många som möjligt så ska vi sätta rekord, alla kommer få ett diplom om att dom vart med o slagit världsrekord!!!!!!!!

Vad får man pröjsa för ett däck utav de som sponsrar med däck? Får man det påkrängt på plats? :confused:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
tror att det skulle kosta 800 för ett av deras bästa gatdäck......

däckkrängning vet jag inte, fast med tanke på hur mycket hojar det kommer vara så skulle det ta ett dygn o kränga däck.....man ska av med hjul från hojarna etc....det tar sin tid, men jag kan kolla om det går att ordna....

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
No1 skrev:
Eeehh, 30 augusti!!??

Smaaaaaaaart att boka in detta evenemang samtidigt som GR2 dagen så att folk med detta intresse tvingas välja antingen eller...

No1...

Ps! till trotts, lycka till... Ds!
Eeeeeh, jag har haft detta datum preliminärbokat 1 snart 3 veckor.......det var snarare du som boka in skiten på sporthojfestdagen, sen så bytte du till den 30:e som jag redan hade bokat preliminärt.....har fått vänta med tillstånd, innan jag lagt upp det här.....

Så jag tycker snarare du skall ha lycka till trots att du bokar in samma datum..... :whip

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Kan ju bli ett rekord till: byta flest däck på kortast tid. ngt för proimp kanske.

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
800 kronor e billigt för värsta gatdäck....men har däck då...frågan e hur man får på det, jag menar man e nog inte ensam om ha det bekymret :fakta :D

Däckkrängare till folket :hej

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...