det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......mr_rockster skrev:... i borås brukar väl gilla sådant här? Prata med de så fixar de säkert billiga däck och däckskrängare...
Ravetrancer skrev:det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......
???????????????????????????????????????????????????????????????????????Nisse Järnet skrev:
Ni slösar ju på däck och natur i onödan!Ravetrancer skrev:???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ravetrancer skrev:Här blir det, så kom så många som möjligt så ska vi sätta rekord, alla kommer få ett diplom om att dom vart med o slagit världsrekord!!!!!!!!
Eeeeeh, jag har haft detta datum preliminärbokat 1 snart 3 veckor.......det var snarare du som boka in skiten på sporthojfestdagen, sen så bytte du till den 30:e som jag redan hade bokat preliminärt.....har fått vänta med tillstånd, innan jag lagt upp det här.....No1 skrev:Eeehh, 30 augusti!!??
Smaaaaaaaart att boka in detta evenemang samtidigt som GR2 dagen så att folk med detta intresse tvingas välja antingen eller...
No1...
Ps! till trotts, lycka till... Ds!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar