det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......mr_rockster skrev:... i borås brukar väl gilla sådant här? Prata med de så fixar de säkert billiga däck och däckskrängare...
Ravetrancer skrev:det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......
???????????????????????????????????????????????????????????????????????Nisse Järnet skrev:
Ni slösar ju på däck och natur i onödan!Ravetrancer skrev:???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ravetrancer skrev:Här blir det, så kom så många som möjligt så ska vi sätta rekord, alla kommer få ett diplom om att dom vart med o slagit världsrekord!!!!!!!!
Eeeeeh, jag har haft detta datum preliminärbokat 1 snart 3 veckor.......det var snarare du som boka in skiten på sporthojfestdagen, sen så bytte du till den 30:e som jag redan hade bokat preliminärt.....har fått vänta med tillstånd, innan jag lagt upp det här.....No1 skrev:Eeehh, 30 augusti!!??
Smaaaaaaaart att boka in detta evenemang samtidigt som GR2 dagen så att folk med detta intresse tvingas välja antingen eller...
No1...
Ps! till trotts, lycka till... Ds!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024