S.a.n.d.m.a.n.
...
Penguin skrev:Jag har precis anmält M:et till Sporthojs Ratbike 2004-tävling!
Behövs inte !!! Han är automatiskt nominerad
Penguin skrev:Jag har precis anmält M:et till Sporthojs Ratbike 2004-tävling!
M:et skrev:Lite bilder från dagen.
Überposörerna från Märsta på ingång plus jag och Nalken som vaktar vägen!
Ledsen, men jag hoppar nog över turen idag..miffo skrev:Orättvist!!! Slutar ju inte förrän 4 tiden... Men på söndag hade jag tänkt åka till Sigtuna om vädret håller...
/henke
Ugluk skrev:Ledsen, men jag hoppar nog över turen idag..
Inte för att jag är mesig eller så.. Det är bara min gamla krigsskada som gör sig påmind.. Eh.. *host*
Fått ihop hojen?
miffo skrev:[Skrytmode=on] Idag på min lediga dag så traskade jag iväg till diverse butiker och köpte tändstift. Sen efter att ha bytt tändspolar till ett par fula Bosch och gjort rent fuggarna grundligt så startade den direkt...
Så det blev en snabb vända på stan och lite omkörningsövningar på E4:an. Sen en vända ut till Funbo och små sköna kurviga vägar till Rasbo och hem. 2 timmar blev det totalt hitills. Polaren kommer över hit sen med sin hoj efter maten och då blir det en lång tur till i det sista solljuset. Funderar på att ta hojen till skolan imorrn, säkert blir det så. [/Skrytmode]
VÅREN ÄR fanimej HÄR NU!!!!
n'Lasse skrev:Idag blev det preimärtur med Daytonan! Mötte ett antal hojar, bl a mibe04 (tror jag). Nu på kvällningen så var dock asfalten bra kall, fick rejält hjulspinn på Luthagsesplanaden...
Lösgrus!!!??? Nej du! Torr asfalt var det! Jag har faktiskt mer effekt/cylinder än vad du har din $"%¤@#Lucky Luke skrev:I lösgrus så släpper det väl trots att det saknas en cylinder
n'Lasse skrev:fick rejält hjulspinn på Luthagsesplanaden...
ANYTIME!NinjaNurse skrev:fortfarande i Sundsvall. Det var Kongo den vänliga metal-freaken ( 2 u man) som avlastade mitt sinne!
Fy fan vad härligt att få stå på igen. Och inte var det någon dålig hoj att göra det på heller. Fin pärla du har Kongo!
n'Lasse skrev:Idag blev det preimärtur med Daytonan! Mötte ett antal hojar, bl a mibe04 (tror jag). Nu på kvällningen så var dock asfalten bra kall, fick rejält hjulspinn på Luthagsesplanaden...
Gurra H skrev:Kardan-kungen ute igen!
Blev bara en kortare sväng från Börje och till stan men det är otroligt va roligt det är att åka!
Skönt att ha pärlan hemma i garaget igen.
Nu ska bara batteriet bytas och besiktningen klaras av.
Hoppas att det inte var någon härifrån forumet som krockat uppe i Gottsunda idag. På bilden såg det ut som en sådan där Kawwa som Krypto hade förr.
Den som har dammsugarslangar till tanken.
/Gurra
n'Lasse skrev:Lösgrus!!!??? Nej du! Torr asfalt var det! Jag har faktiskt mer effekt/cylinder än vad du har din $"%¤@#
Deadmetal skrev:Tempen skulle falla ner mot en 3-4 plusgrader ReDan på torsdag
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |