Väder, polis och rullgrus!

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
fast du behöver nog inte oroa dig ;) din 125 lär la knappast aktivera nån kamera förutom din digitalkamera :tungan skämt åå sido, men kunde inte låta bli :banana

Kul där va... den är dock såld nu. Men när man körde igenom lundbytunneln blixtra de till varje gång men på sistone har de inte blixtrat när man kommer i 110 där nere :( har de kanske tagit bort den i de röret som kommer från älvsborgsbron???
 

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Lund/Göteborg
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
Tänkte informera om att det visst finns kameror i Götetunneln men dessa är inte kopplade till polisen utan till Vägverket som kontrollerar trafikflöden och skickar ut information till polisen om olyckor osv.

Sen tänkte jag varna för att snabelbilen varit ute i Frölunda igårkväll. Hamnade precis bakom den på väg hem från Åby. Lagningarna jag såg var på vägen som leder bort mot Frölunda torg från Ica Maxi vid 421.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
är inte de skit samma, jag har ju inte en xt längre. dessutom vad vet du om de, har du provkört den? :O :p

Du hade en XT vid tillfället som du skrev inlägget?:va

Ja, jag har provkört en XT, det slöaste jag någonsin har provat. Dessutom så talar väl ca 10 hästa sitt tydsliga språk?:dummer

Personligen så skulle jag dock inte försöka köra ifrån polisen, allra minst med en XT 125.
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Du hade en XT vid tillfället som du skrev inlägget?:va

Ja, jag har provkört en XT, det slöaste jag någonsin har provat. Dessutom så talar väl ca 10 hästa sitt tydsliga språk?:dummer

Personligen så skulle jag dock inte försöka köra ifrån polisen, allra minst med en XT 125.




De slöaste jag någonsin kört var din HYNDA!!!:D
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Du hade en XT vid tillfället som du skrev inlägget?:va

Ja, jag har provkört en XT, det slöaste jag någonsin har provat. Dessutom så talar väl ca 10 hästa sitt tydsliga språk?:dummer

Personligen så skulle jag dock inte försöka köra ifrån polisen, allra minst med en XT 125.

hade allt vart bra kul å testa :D men joo den var riktigt jävla seg, iaf om man jämför med min DR :rolleyes:
 
Last edited:

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Ligger en del grus i några svängar på den goa vägen mellan kornhall och ytterby!!
Inte överdrivet mycket, men ta det försiktigt här.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top