huSSe
husse
inspirerad körning skulle jag kalla det för..
eller så var han
eller så var han
Fel, alla fordon är försäkrade.
Statens försäkringsbolag heter Kammarkolleget.
Men eftersom statliga myndigheter finansieras med skattemedel så kan man nog säga att skattebetalarna inte bara betalar försäkringspremierna, dom betalar för fordonet också- och bensinen den tankas med. Och lönen för den som kör fordonet också för den delen. Det är liksom hela grejen med statliga budgetanslag.
Fel, alla fordon är försäkrade.
Statens försäkringsbolag heter Kammarkolleget.
Men eftersom statliga myndigheter finansieras med skattemedel så kan man nog säga att skattebetalarna inte bara betalar försäkringspremierna, dom betalar för fordonet också- och bensinen den tankas med. Och lönen för den som kör fordonet också för den delen. Det är liksom hela grejen med statliga budgetanslag.
Bara trafikförsäkrade va? Tror nog att halv o helförsäkring som vi dödliga har inte används av konstaplar...
Visst var det en sådan tråd.Tills något annat bevisats tror jag på polisen. De är ju mycket erfarna mc-förare och gör nog inte sådana misstag. Var det inte en tråd för några månader sedan om BMW-hojar som slagit runt efter att frambromsen plötsligt låst sig?
Kan man stänga av ABSen på BMWn? Nääääää.
Av din avatar att döma lär du inte behöva nån bromsteknikNu kör jag utan bromsteknik
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|