2wheelsRlife skrev:2462912Ironi mode on/ Fan, borde inte en Goldwing knuffa lastbilen i diket?
Ironi mode off/
Eureka skrev:2462340Tragisk olycka med dödlig utgång
Mc-förare i 50-års åldern omkom vid en kollision med en långtradare på riksväg 27 mellan Kila-korset och Björsjön (Borås) i går kväll när han väjde för en älg men istället frontalkrocka med en långtradare.
zeroxi skrev:2478402Detta var min far och mina 3 bröders far också, är bara 15år så detta känns grymmt tungt. men tack för erat "medlidande" det betyder mycket!
zeroxi skrev:2478402Detta var min far och mina 3 bröders far också, är bara 15år så detta känns grymmt tungt. men tack för erat "medlidande" det betyder mycket!
Gått 1 år,1 månad,2veckor och 1 dag nu sen olyckan... Tiden går fort, men du är fortfarande lika saknad pappa <3
Gått 1 år,1 månad,2veckor och 1 dag nu sen olyckan... Tiden går fort, men du är fortfarande lika saknad pappa <3
Jag kan definitivt relatera till din situation. Min pappa gick bort för snart 7 år sedan, (ej mc olycka), men jag tänker en smula på honom varje dag. Saknaden kommer alltid finnas där...
Starkt att du skriver här och lycka till i framtiden!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|