Guldis
Ny medlem
Finns den inte till 17"?
1700 mil på ett däck!!!!!!!!! Jag kör upp mitt på 45mil! Är jag tuffast nu?
Nä men 1700 mil på ett däck skulle även jag vilja få ut. har ALDRIG fått ut mer än 500 mil på ett bakdäck vill inte verka tuff men så är det, och vad är ditt problem med det då?
1700 mil på ett däck!!!!!!!!! Jag kör upp mitt på 45mil! Är jag tuffast nu?
Fick en känsla av att folk ville skriva hur lite mil de får ut på sina däck och indirekt berätta hur snabbt o hårt de kör med sina hojar på gata.
Något problem har jag aldrig haft. Jag har bara bänkat mig på läktaren för att iakta spelet.
många delade meningar
Men alltså de är ett michelin däck som sitter på nu ju=). de är kvalite.
eller så är de ni som burnar för mycket för småflickorna nere vid korvmojjen.
Då ska jag våga glida fram alltså? inte för mycket pådrag och så, då klarar jag mig va? De är de enda man gör om dagarna köra hoj alltså.
Inga sprickor på sidorna.
Om de nu blir så att man kommer ner till väven smäller däcket eller luften går ur sakta?
varför köpa nya däck när ni kan köpa beg racedäck för mer än halva priset.
Ja hur dessa kommit till de vet jag inte redigt. Men de är väl torrt skulle ja gissa på. Fast hojjen har knappt fått en vintervila ens haha.
Men om man kör lugnt och fint så är de ingen fara att de skulle bli punktering eller nått sådant trams? är ju rädd om lacken=).
Avarage . Tyvärr de tog visst så lång tid, beställde de på mcdackonline. allt betalt och fick leveransdatumet idag så tisdag ska de komma menar dem.
Men jag upptäckte själva sprickorna idag. i förrgår fanns inte sprickorna och har kanske kört 15-20 mil sen dess
Jo missa de jag själv har kört 1700 mil med det. sen hur långt de gått innan de vet jag tyvärr inte.
Och nej där är gummi kvar på ytan
varför köpa nya däck när ni kan köpa beg racedäck för mer än halva priset,ålder är minst lika viktigt som mil.
det är kanske bättre säkerhet i beggade race som är mjuka än torrspruckna bakelitdäck,bara en tanke.
1700 mil på ett bakdäck!
Jag skulle ha kört.
varför köpa nya däck när ni kan köpa beg racedäck för mer än halva priset,ålder är minst lika viktigt som mil.
det är kanske bättre säkerhet i beggade race som är mjuka än torrspruckna bakelitdäck,bara en tanke.
Denna "maskin" är i första hand avsedd för cross & enduro, Jag skulle mistänka att den är i klenaste laget för landsvägs däck, jag har krängt däck på båda typerna och att trycka in ett crossdäck är en barnlek i jämförelse med ett landsvägsdäck.Finns den inte till 17"?
Ja, om du stavar det P - A - N - K
Och till trådskaparen: Ta det väldigt lugnt så går det nog bra, du vill nog inte träffa konstaplarna från trafikavdelningen heller......
jag körde några mil till men rätt lugnt.
Skruvade av hjulet idag=) får nog de imorron så
Men ni får en bonusbild på mina vackra sprickor
jag körde några mil till men rätt lugnt.
Skruvade av hjulet idag=) får nog de imorron så
Men ni får en bonusbild på mina vackra sprickor
Gött
Det där däcket fanns det inte mycket kvar utav. Några rejäla gaspådrag och det hade kunnat hända grejor.
Lite dåligt med slitage på sidorna dock
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |